Tervetuloa Vernerin selkokielisille sivuille!

Kuuntele

Vernerin selkokielisillä sivuilla on tietoa ja tekemistä. Voit myös muun muassa keskustella ja lähettää kysymyksiä Verkko-Kertulle.

Osallistu Vernerin kävijäkyselyyn!

 

 

Kehitysvammaisten viikolla 1.-7.12.2008 chatti auki maanantaista torstaihin kello 14-18. Kutsu mukaan ystäväsikin.

 

 

Roosa perustaa kukkakaupan

Kuuntele

Roosa Kemppainen perustaa kukkakaupan Vernerin jatkotarinassa.

Jatka tarinaa.
Onnistuuko Roosa perustamaan kukkakaupan?