Tähtihetkiäni

Minut valittiin normaalilla seurakunnan poikaleirillä vuoden 1987 leiripojaksi.

Olin ääniharava 15 ehdokkaan joukosta Ilmajoen yläasteen johtokunnan oppilasjäsen -vaalissa 90 äänellä. Toiseksi tullut sai 82 ääntä.

Minut valittiin vuoden nuoreksi 2001.

Helmikuussa 2003 pääsin TPS-HIFK-pelin jälkeen TPS:n pukukoppiin.

Hankin oman kansallispuvun 2009.

Pääsin presidentinlinnaan 2009. Tapasin siellä presidentin erityisavustajan.

Vuonna 2012 hankin itselleni ensimmäisen jääkiekon fanipaidan, TPS:n TIETENKIN.

Kun minua kiinnostavat junat, pääsin vierailemaan 2008 liikenteen ohjauskeskukseen ja 2012 operaation hallintakeskukseen. Kun lähdin operaation hallintakeskuksesta kohti kotia, matkustin lähijunan ohjaamossa.

Esiinnyin Talent Suomen Tampereen karsinnassa 2012.

Kesäkuussa 2013 minusta tuli pienen veljentyttären setä.

Syyskuussa 2013 pääsin Salatut elämät tv-sarjaan avustajaksi.

Ja viimeisimpänä kesäkuussa 2014 pääsin käymään Vasa-museossa Tukholmassa.

 

 

Kommentit

Kirjoittanut varattu muusikko
1.2.2015 klo 08:23
Blogisi vaikuttaa kiinnostavalta ja hyvältä

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.