Vatsastapuhuminen 

Lopullisen kipinän vatsastapuhumiseen sain, kun oli nähnyt Taika-Petterin ja Nikke Hakkaraisen vatsastapuhumiskurssin videolta. Sen jälkeen otin yhteyttä Petteriin, ja sovimme hänen kanssaan tapaamisen. Tapasin Petterin ja sain häneltä oikein hyviä vinkkejä ja jippoja liittyen vatsastapuhumiseen ja esiintymiseen.

Minun kaverini nimi vatsastapuhumisessa on Kaarle MM ja toisen nimi on Anne. Kaarle MM tarkoittaa Kaarle kaksituhatta. Minun ja Kaarle MM:n keskusteluissa kantavana teemana on vammaisuus. Me näemme vammaisuuden eri näkökulmista.

Minä kirjoitan itse kaikki esiintymiseni käsikirjoitukset. Olen keksinyt Kallen luonteen ja ajatusmaailman. Annenkin kohdalla luonteen, missä asuu ja mitä tykkää tehdä.

Kaarle MM:n äidin, isän, kummin sekä tietysti itse Kaarle MM:n nimet olen ottanut elävästä elämästä. Haluan näin kunnioittaa näitä merkkihenkilöitä, jotka ovat tehneet uraa omalla sarallaan. Kukaan ei tiedä, minkä näköisiä nämä lähihenkilöt ovat tai mitä tekevät.

Yksi minun esiintymisnumero on sellainen, että pyydän yleisöstä yksi tai kaksi avustajaa. Otan heitä lavalla kädestä kiinni, ja heidän ei tarvi tehdä muuta kuin aukaista suu. Opin tämän yhdeltä toiselta vatsastapuhujalta.

Tämän vuoden keväällä aloitin Beatbox treenit. Siinä on tarkoitus tehdä rumpuääniä suulla.

Minun taitelijanimeni on Tomsson. Keksin sen kesäkuussa 1995 juuri ennen osallistumistani kaikkien aikojen ensimmäisiin karaokekisoihini. Sen jälkeen olen käyttänyt sitä aina, kun olen laulanut karaokea Ilmajoen ulkopuolella.

Minusta on tehty myös juttu Leijaan. Se on numerossa 6/2016. Leija-lehteä voi lukea myös netissä.

Pääset lukemaan Leijaa tästä linkistä (www.issuu.com).

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.