Ankea tyyppi kysyy: Miksi kaiken pitää aina muuttua?

Ennen kaikki oli paljon paremmin. Ennen vanhaan elämä oli paljon mukavampaa ja huolettomampaa kuin nykyään. Ennen en ollut yhtä onneton ja pelokas kuin nyt. Miksi kaiken pitää muuttua ja vielä huonompaan suuntaan? Ihmisetkin ovat nykyään paljon ilkeämpiä kuin ennen, ei välitetä nykyään toisesta niin kuin ennen.

Nimimerkki: Ankea tyyppi

Kommentit

Kirjoittanut hanna
17.2.2017 klo 13:14
Miksi maanpallon pitää muuttaa? Oli kivaa, kun mikään ei muuttunut.
Kirjoittanut okkali
16.2.2017 klo 05:03
Niinpä, ihmiset käyttää nyt niin sanottua modernia tyyliä kuin ennen. Muutosta on tosiaan tapahtunut viime vuosikymmenenä. Toivotaan, että tyyli muuttuu entiselleen.
Kirjoittanut okkali
8.2.2017 klo 05:50
Toivotaan, että ihmiset olisivat iloisemppia näin digiaikoina, jolloin mm. kanavia on, mistä valita sopivaa katseluohjelmaa. Ja eivät nurisisi kaupssa käydessään,sekä olisivat kävelylenkillä päivittäin. -tuumii

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.