Raketteja ei pitäisi ampua

Rakettihommat voisi lopettaa kokonaan, itse en ammu koskaan rakketteja. Säästyisi monelta vahingolta, jos niitä ei ammuttaisi.

Kommentit

Kirjoittanut Opettajaksi
5.1.2018 klo 14:58
Jos jossain opetettaisiin niiden ampumista, niin sitten.
Kirjoittanut okkali
6.1.2018 klo 14:50
Niinpä ne raketit, oli se melua vuodenvaihteessa.
Kirjoittanut okkali
16.1.2018 klo 17:31
Niinpä! Raketit vaan pois tuotannosta. Toivotan talvista jatkoa.
Kirjoittanut Rami Pussinen
22.1.2018 klo 08:43
Kohta EU varmaan kieltää ilotulitteetkin. Se ainakin vähentäisi vahinkoja. Tai sitten kaikkien päitäi olla myös uutenu vuotena EHDOTTOMASTI SELVINPÄIN.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.