Tervetuloa Minun mielestäni -mielipidepalstalle

Minun mielestäni! on mielipidepalsta kaikille Verneri.netin lukijoille. Ole ensimmäinen, joka lähettää meille oman mielipidekirjoituksen!

Sana on vapaa! Tervetuloa keskustelemaan!

Kommentit

Kirjoittanut hemi
3.2.2017 klo 20:40
Minun mielestä tämä selkokielellä oleva sivu on lälly
Kirjoittanut mira
6.2.2017 klo 07:27
Kiitos palautteesta hemi! Mitä sinä toivoisit, että näillä selkokielisillä sivuilla olisi? Millaista sisältöä haluaisit, ettei se olisi lällyä? t. Mira
Kirjoittanut hemako
21.2.2017 klo 11:23
Minun mielestä täällä Vernerin sivulla pitäisi olla myös uskossa oleville kehitysvammaisille oma keskustelusivu.
Kirjoittanut ok faif
17.4.2017 klo 01:12
Onhan se hieman lälly mut puhdasta puhetta ja niin sen täytyy olla, jos haluaa SANAN KUULUVILLE.
Kirjoittanut vesa
9.8.2017 klo 21:36
Hei! Olen lievästi kehitysvammainen. Mielestäni kehitysvammaisia ei arvosteta. Miksi kehitysvammaisia ei arvosteta? He ovat samanlaisia kuin muutkin. Kysyn olenko väärässä?
Kirjoittanut VESA
8.10.2017 klo 13:03
Hei taas te Helsingin herrat. Mitä ootte tehneet? Politiikassa kiehuu just sen takia. Teihin ei voi luottaa. Kysyn miksi. Hoitakaa asia.
Kirjoittanut Lare
8.10.2017 klo 21:17
Enemmän asiaa seksistä????

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.