I.H. kysyy: Miksi toisilla on vapaa-ajan avustaja?

Miksi toisilla on vapaa-ajan avustaja ja minulla ei ole? Minä olen tosi surullinen, kun minulla ei ole avustajaa vapaa-ajalle. Oletteko muut saaneet vapaa-ajan avustajaa?

Nimimerkki: I.H.

Kommentit

Kirjoittanut titta
9.7.2017 klo 15:34
voi harmi. minä olen etsinyt avustajaa.
Kirjoittanut Minä vain
21.2.2017 klo 10:24
Ei minullakaan ole vapaa-ajalle avustajaa, vaikka tarvitsisin sellaisen. Sellaista ihmistä on etsitty jo pitkään, mutta ei ole löytynyt, koska heistä on pulaa. Yksi ihminen lupasi olla sellainen, mutta hän olikin huijari. Olen yksinäinen ja masentunut ilman avustajaa tai ystäviä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.