Kuulumisia ja urheilukilpailut

Meillä oli Mirandan kanssa oikein mukavat häät huhtikuussa. Olemme nyt onnellisia, emmekä halua erota koskaan.

Minä olin viime viikolla yleisurheilukilpailuissa Uudessakaupungissa. Meitä urheillijoita oli kilpailuissa noin 300. Kyllä siellä oli oikein mukavaa, vaikka en saanut yhtään palkintoa. Olen jonkin verran pettynyt.

Onneksi siellä oil ruokana pizzaa. Söin puolikkaan palan pizzaa ja join tölkillisen kola-juomaa. Jälkiruoaksi söin pullakahvit.

Oikein hyvää kesää kaikille blogini lukijoille!

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.