Testaa, mitä tiedät pettämisestä.
Mitä on pettäminen?
Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos suutelee tai rakastelee jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos katselee televisiota jonkun muun kanssa. Kun seurustelee, silloin pettämistä on, jos juttelee jonkun muun kanssa.
Miltä pettäminen tuntuu?
Pettäminen satuttaa ja loukkaa aina petettyä. Pettäminen kuuluu seurustelusuhteeseen. Pettäminen sopii, koska kaikki muutkin pettävät rakastaan.
Mitä tehdä, jos toinen pettää?
Jos toinen pettää, kannattaa alkaa myös itse pettää. Jos toinen pettää, voi lyödä pettäjää. Jos toinen pettää, ei voi enää luottaa pettäjään.