Videoita ihmissuhteista

Maan pulmia

Tamperelaisen Raholan koulun oppilaat ovat tehneet yhdessä MEKA TV:n kanssa Maan pulmia -lyhytelokuvan. Elokuvassa oppilaat kertovat, miltä erilaisuus, kiusaaminen ja ystävyys tuntuvat.

Maan pulmia on osa Haittaa se -kampanjaa. Kampanja vastustaa koulukiusaamista. Kampanjan on järjestänyt Kehitysvammaisten Tukiliitto.

Elokuvan traileri:

Maan pulmia -lyhytelokuva:

Mitä on rakkaus?

Mitä on rakkaus? -videolla ihmiset kertovat mm. ystävyydestä, rakkaudesta ja mustasukkaisuudesta.

Video on kuvattu Bovallius-ammattiopistossa Pieksämäellä. Videon on tehnyt Tampereen OmaPolun Mediapaja.