Kirjeenvaihto

Etsin tyttöystävää Forssan suunnalta

29.8.2014

Hei! Täällä olis eräs forssalainen 26-vee tyyppi, joka etsii tyttöystävää Forssan suunnalta. Ikä saisi olla 23-25 vuotta.

Harrastan pyöräilyä, keilailua, yms. En polta tupakkaa. Alkoholia juon kohtuudella, en liikaa.

HUOM! Ethän polta tupakkaa.

Vastaukset sähköpostilla: sami.1987(at)hotmail.fi.

Haluan kirjeenvaihtoon 30-40-vuotiaan tytön kanssa

29.8.2014

Haluan kirjeenvaihtoon 30-40-vuotiaan tytön kanssa. Olen 39-vuotias mies Vaajakoskelta. Harrastan salibandyä, kirjojen lukemista ja lennokkien rakentamista.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(ät)gmail.com

Etsin tyttöystävää Tampereen ja Kanta-Hämeen alueelta

22.8.2014

anttilindenOlen 28-vuotias mies, olen lievästi kehitysvammainen. Asun Urjalassa Etelä-Pirkanmaalla.

Etsin itselleni tyttöystävää tositarkoituksella, ikä voisi olla 20-35 vuotta. Toivon että olisit Tampereen tai Kanta-Hämeen alueelta.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana katselen televisiota ja kuuntelen musiikkia. Lempiohjelmani on Salatut Elämät.

Jos kiinnostuit niin ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: antti.linden(at)luukku.com

Etsin 20-30-vuotiasta elämänkumppania ja kirjekaveria

20.8.2014

Haluaisin elämänkumppanin sekä kirjeenvaihtokaverin.

Minä asun Keski-Uudellamaalla. Harrastan ratsastusta.  fysioterapiaa, kuntosalia ja tasapainojumppaa.

Ikäni on 21 vuotta. Elämänkumppanilla ja kirjeenvaihtokaverilla saisi olla ikää 20-30 vuotta.

Haluaisin huumorintajuisen ja luotettavan kirjeenvaihtokaverin  ja elämänkumppanin. Olen lievästi kehitysvammainen, puhelias nuori nainen.

Tykkään kuunella tällaista musiikkia: Antti Tuisku, Robin, Stina Girls, Martti Saarinen, Indica, Cheek, One derction, Dingo.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Siiri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää Itä-Suomesta

11.8.2014

Etsin tositarkoituksella tyttöystävää Itä-Suomesta. Jos sinulla on lievä tai syvä kehitysvamma, niin ei haittaa. Se on vain eduksi, sillä arvostan asiaa. Iältäsi sinun tulee olla 25-40-vuotias. Oma puhelin on myös toivottava. Tabletti ei ole pakollinen, mutta ei siitäkään haittaa ole. Täytän pian 31 vuotta.

Rami Pussinen
Joensuu

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.r(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 38-40-vuotiasta poikamiestä Helsingistä

11.8.2014

Moi! Etsin vaaleata kaunista poikamiestä Helsingistä. Ikä 38-40. Fiksu, tunteellinen, oma elämä kunnossa, savuton, täysin alkoholiton, hauska, miellyttävä. Hyvät käytöstavat, ei petä eli on uskollinen – kaikin puolin herkkä ihminen.

Itse olen huumorintajuinen, sosiaalinen, hellä, herkkä, puhelias ja erittäin musikaalinen. Tykkään romanttisista asioista.

Olethan vertaiseni kiva ihminen!

Vastaukset sähköpostilla: taru.laulainen(at)netti.fi

Haluaisin lähettää sähköpostia naisille ja miehille

11.8.2014

Olen 44-vuotias Pasi Vaasasta ja haluaisin lähettää sähköpostia naisille ja miehille!

Harrastan keräilyä. Kerään tarroja, cd-levyjä ja keräilykortteja. Harrasta sinäkin keräilyä!

Tv. Pasi

Ps. Voidaan myös vaihtaa keräilykortteja!

Vastaukset sähköpostilla: pasi.haapa-aho(at)hotmail.com

Haluaisin kirjeenvaihtoon tyttöjen ja poikien kanssa

10.8.2014

Hei kaikki

Olen 30-vuotias, huumorintajuinen, nuori nainen Keski-Uusimaalta. Haluaisin kirjeenvaihtoon tyttöjen ja poikien kanssa. Kesäisin olen Heinolassa. Yhteyden minuun saa sähköpostilla tai kirjeellä Vernerin postiosoitteeseen.

T. Hanna Pälve

Vastaukset sähköpostilla: hanna.palve(at)kolumbus.fi 

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Veera
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 30-34-vuotiaita kirjeenvaihtoystäviä

7.8.2014

Hei! Haen kirjeenvaihtoystäviä 30-34-vuotiaista tytöistä ja pojista. Minä harrastan keilausta, musiikin kuuntelua ja karatea. Jos kiinnostaa, niin voin kertoa enemmän kirjeitse.

Vastaukset sähköpostilla: annika.peltonen(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Nat
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista tositarkoituksella

4.8.2014

Hei, etsin naista tositarkoituksella. Jos tahdot luotettavan miehen kainaloon, niin se on tässä. Seikkailua en kaipaa, enkä seksiseuraa. Tavallista yhdessäoloa oman kullan kanssa. Olen huumorintajuinen, mukava ja leikkisä. Olen sosiaalinen ihminen ja otan toiset ihmiset huomioon. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Haluaisin kirjeystävän

30.7.2014

Hei. Haluaisin kirjeystävän. Iältä 25-40-vuotiailta. Olen itse huumorintajuinen, kiltti, ymmärtäväinen. Toivoisin, että olisit Kauhajoen läheltä. Käy myös muualta.

Asun kerrostalos Kauhajoella. Kaipaan ystävää sekä miestä. :) Otahan yhteyttä. Pyöräilen ja lenkkeilen ja siivoilen ja teen ruokaa.

Jään odottaan kirjettäs. :)

P. S. Olisi kiva löytää elämänkumppani. :)

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Kauhajoki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-40-vuotiasta miestä Helsingin läheltä

21.7.2014

Hei. Olen lievästi vammainen, uskovainen, 31-vuotias nainen. Asun kaksiossa itse. Itse hoidan raha-asiat eli minulla ei ole edunvalvojaa. Etsin miestä tositarkoituksella elämääni. Toivon, että sinulla ei ole edunvalvojaa ja asut itsenäisesti ja käyt kirkossa joka
sunnuntai. Ikä sinulla saa olla 30-40-vuotta. Toivon, että asuinalueesi on Helsingin lähellä, jotta voidaan nähdä. Jos kiinnostuit, niin voit kirjoittaa.

Vastaukset sähköpostilla: henttu.82(at)outlook.com

Haluan 25-42-vuotiaan poikaystävän

18.7.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen. Olen 41 vuotta ja asun Kuopiossa. Minä haluan itselleni poikaystävän. Saa olla mistä päin Suomea tahansa. Mielellään 25-42 vuotta. Sen poikaystävän pitää olla raitis ja ei saa polttaa tupakkaa. Minä olen itse raitis ja en polta tupakkaa. Minä olen huumorintajuinen ja iloinen.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Haluaisin lisää kirjeenvaihtokavereita

16.7.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen. Asun Kuopiossa ja olen 41 vuotta. Minä haluan lisää kirjevaihtokavereita, mielellään tyttöjä. Saa olla mistä päin vain. Minä olen huumorintajuinen ja iloinen. Olisi kiva, jos kirjoittaisit minulle sähköpostia ja kertoisit itsestäsi.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Haluaisin tutustua 25-40-vuotiaaseen naiseen

14.7.2014

Hei, sinä 25-40-vuotias liikuntavammainen tai vammaton nainen. Sinuun haluaisi tutustua noin 30-vuotias liikuntavammainen mies Turusta. Pelaan biljardia ja salibandya. En polta, eikä alkoholikaan ole ongelma.

Terveisin Max

Vastaukset sähköpostilla: max1982(at)luukku.com

Haluaisin 32-35-vuotiaan kirjeenvaihtokaverin

11.7.2014

Heippa. Haluaisin 32-35-vuotiaan kirjeenvaihtokaverin.

Minä harrastan pyöräilyä ja käyn diskossa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki 

Etsin 25-30-vuotiasta sinkkumiestä

24.6.2014

Olen Minna. Olen 26-vuotias nainen Lieksasta. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin 25-30-vuotiasta sinkkumiestä kirjeenvaihtoon, seurusteluun, soittamaan ja tekstailemaan Itä- ja Etelä-Karjalasta.

Olen nyt sinkku. Harrastan lenkkeilyä, shoppailua, herkuttelua, lukemista, taidetta, kirjeenvaihtoa, laulamista, pianonsoittoa, musiikin kuuntelua, television ja elokuvien katselua.

Toivon, että et polta etkä juo. Toivon, että sulla on auto.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Etsin noin 30-vuotiasta miesystävää

19.6.2014

Hei! Olen 31-vuotias nainen täältä Hämeenlinnasta. Etsin noin 30-vuotiasta miesystävää. Päivisin minulla on päivätoimintaa, kokkausta, askartelua ym. Musiikki on lähellä sydäntäni sekä tanssi ja laulaminen. Asun paikassa, jossa on muutakin nuorisoa. Sairastan epilepsiaa ja minulla on lievä kehitysvamma, mutta se ei näy päällepäin.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ellu
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 35–40-vuotiasta naista

17.6.2014

Hei, täällä Jorma Riihimäeltä. Etsin tositarkoituksella noin 35–40-vuotiasta naista, luotettavaa ja rehellistä.

Ikää minulla on noin 46 vuotta. Olen käynyt keittiölinjan, ravitsemus- ja hotellipalvelujen peruslinjan.
Harrastuksiani ovat musiikki, pyöräily, matkustaminen kotimaassa ja ulkomailla, ruuanlaitto ja leipominen.

100% varma vastaus kuvansa uhranneille.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jorma
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin omaa kultaa 20-45-vuotiaasta naisesta

16.6.2014

Hei. Etsin itselleni omaa kultaa noin 20-45-vuotiaasta naisesta Jyväskylän suunnilta. Saisit olla millainen vain, kunhan olet mukava, hellä ja huumorintajuinen.

Itse olen kaikkia noita. Olen myös avoin uusille asioille. Olen 22-vuotias nuori mies Jyväskylästä. Käytän pääasiassa pyörätuolia.

Toivoisin sinun ottavan pian yhteyttä minuun.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Juha
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen elämänkumppania

13.6.2014

Moi. Täällä on 32-vuotias äijä Suomen Turusta ja haen sinusta 25-40-vuotias nainen seurustelukumppania ja ehkä myös tulevaa vaimoa.

Itse olen hyvin itsenäinen ja asun yksin kerrostalossa, joten edellytän sinultakin hyvää itsenäistä tasoa eli että vähintään asut tuetusti ja osaat liikkua isoissa kaupungeissa itsenäisesti.

Harrastan tietokoneiden kanssa koodailua ja valokuvausta ja hieman myös sävellän Guitar Pro5 -ohjelmalla.

Osaan myös kokkailla hyviä sapuskoja ja tykkään matkustelusta laivoilla. Olen herrasmies eli kiltti ja otan toiset huomioon.

Toivon että olisit uskollinen ja että et lopeta yhteydenpitoa heti parin meilin jälkeen. Toivon että olisit Turusta tai lähialueilta. Mutta saat toki olla muualtakin akselilla Turku-Tampere-Helsinki.

Eipä tässä muuta, jään odottelemaan vastauksia ja että jokohan osuisi kohdilleen.

Vastaukset sähköpostilla: make.makela797(at)gmail.com

Etsin 37-42-vuotiasta poikaystävää

10.6.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen, asun Kuopiossa ja olen 41 vuotta.

Etsin itselleni poikaystävää. Mieluiten 37-42-vuotiasta. Toivon että asut lähellä Kuopiota, mutta voit asua muuallakin Suomessa. Poikaystäväni pitää olla luotettava ja huumorintajuinen. Lisäksi poikaystäväni pitää olla raitis, eikä hän saa polttaa tupakkaa.

Minä harrastan kävelyä, kirjeenvaihtoa, musiikin kuuntelua ja uintia. Minä olen raitis, enkä polta tupakkaa.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Odotan kirjeitä 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta

10.6.2014

Olen 47-vuotias sosiaalinen mies. Harrastan musiikin kuuntelua ja valokuvausta sekä luonnossa liikkumista. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja vapaa-ajallani käyn mielelläni seurakunnan tilaisuuksissa.

Odotan kirjeitä noin 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Petri Hämeestä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 22-32-vuotiasta naista

4.6.2014

Olen 34-vuotias mies. Olen savuton ja rehellinen. Harrastan nettailua ja lukemista.

Etsin 22-32-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi.

Nimimerkki: Paate

Vastaukset sähköpostilla: tpaatuja(at)gmail.com

Haen kirjeenvaihtoystäviksi poikia ja tyttöjä

21.5.2014

Hei! Olen Ella. Harrastukseni ovat ratsastus, rullaluistelu, kävely ja pyöräily. Haen kirjeenvaihtoystäviksi luotettavia, kilttejä, huumorintajuisia ja musikaalisia poikia ja tyttöjä.

Vastaukset sähköpostilla: annika.peltonen(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ella
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystävää kirjeenvaihtoon

21.5.2014

Valokuva hymyilevästä SamistaOlen 38-vuotias mies Vaajakoskelta. Etsin ystävää, jonka kanssa voisin olla kirjeenvaihdossa.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Sami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 40-55-vuotiasta naista tositarkoituksella

12.5.2014

Olen Teuvo Pöntynen, 51-vuotias poikamies Rautalammilta.

Etsin 40-55-vuotiasta aikuista naista tositarkoituksella. Olen liikunnallinen ja tanssitaitoinen, olisi kiva harrastaa liikuntaa kahdestaan. Asun yksin omistusasunnossani ja käyn töissä työkeskuksella mattoja kutomassa. Olen puhelias, seurallinen ja rehellinen.

Naisen pitää olla savuton ja mielellään muutenkin päihteetön.

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin tyttöystävää

12.5.2014

Olen 33-vuotias ja asun Vantaalla.

Minä tykkään näitä bändejä kuunnella:

  • Turmion Kätilö
  • Mokoma
  • Ensiferum
  • Turisas
  • Stam1na
  • Kaija Koo
  • The 69 Eyes.

Minä harrastan jalkapalloa. Olen ujo.

Kuvan voi lähettää sähköpostilla.

Vastaukset sähköpostilla: hapanderi(at)jippii.fi

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja elämänkumppania

12.5.2014

Moi! Olen 26-vuotias nuori mies Kajaanista ja etsin kirjeenvaihtokaveria ja sitten elämänkumppania.

Käyn tuetussa työssä Kainuun prikaatilla. Olen rauhallinen ja tulen hyvin toimeen toisten kanssa. Harratuksiini kuuluu keilaaminen, karaoken laulaminen, leipominen ja kokkailu.

Vastaukset sähköpostilla: akikarjalainen(at)live.fi

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki87
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin meilikamua 19-25-vuotiaista naisista ja miehistä

12.5.2014

Heipähei! Täällä 19-vuotias neiti Keski-Suomesta etsiskelee itselleen meilikamua 19-25-vuotiaista naisista ja miehistä.

Pidän laulamisesta, kokkaamisesta, leipomisesta, uimisesta ja leffoista. Opiskelen merkonomiksi ja asun vielä kotona vanhempieni ja kahden gerbiilini kanssa. Luonteeltani olen huumorintajuinen ja hieman ujo joskus.

Jos kiinnostuit, niin kirjoita!

Vastaukset sähköpostilla: midia.alhanan(at)hotmail.com

Etsin 26-27-vuotiasta naiskaveria kirjeenvaihtoon

12.5.2014

Haen kirjeenvaihtokavereita Helsingin ja Uudenmaan seudun alueelta. Etsin 26-27-vuotiasta naiskaveria kirjeenvaihtoon.

Olen sinkku, 26-vuotias lievästi kehitysvammainen Down syndrooma -mies.

Olen positiivinen, iloinen, rehellinen ja huumorintajuinen.
Olen TE-toimiston työharjoittelija ja kaupassa hyllyttäjänä.

Kuuntelen musiikkia ja kirjoitan samalla. Osaan tehdä perusruokaa ja suunnittelen juhlaruokia. Kesällä uin ja pyöräilen. Shoppailen kaupoissa.

Olen uskovainen, kuulun helluntaikirkkoon ja käyn säännöllisesti kirkossa.

En tupakoi, enkä juo alkoholia. Discot ja pelihallit eivät kiinnosta.

Ruotsin matkat on kivoja, laivalla voi syödä ja käydä ostoksilla.

Vastaukset sähköpostilla: jan.seba1(at)luukku.com

Etsin tyttöystävää

8.5.2014

Hei. Olen Vesa Siren Eurajoelta. Etsin tyttöystävää itselleni.

Harrastan liikuntaa, valokuvausta ja matkustelua. Asun yksin.

Odotan innolla sinulta kirjettä. Kerro kirjeessä sinusta pieni tarina. Kerro kirjeessä myös ikäsi ja muita tietoja. Valokuva olisi kiva.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Vesa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella

8.5.2014

Moi.

Minä olen 32 vuotta vanha. Minä istun sähköpyörätuolissa. Toivottavasti se ei haittaa sua. Minä asun Vattuniemen ryhmäkodissa Lauttasaaressa.

Minä olet luottava ja rehellinen ja iloinen ja positiivinen ja reipas
nuori mies. Mulla on lievä astma ja eläin- ja siitepölyallergia.

Minä käyn päivätoiminnassa tiistaisin ja keskiviikkoisin. Minä harrastan musiikin kuuntelua ja epäsäännöllisen säännöllisesti käyn uimassa. Mulla on henkilökohtainen avustaja.

Minä en petä enkä jätä.

Minä olen etsimässä itselleni tyttöystävää tositarkoituksella.

Voisitko sinä kirjoittaa mulle mahdollisimman pian takaisin?

T. Juha

Vastaukset sähköpostilla: juha.nikkinen(at)suomi24.fi

Etsin miestä ja kirjeenvaihtoystäviä

2.5.2014

Hei! Olen 36-vuotias Päivi Mäntyharjulta, Etelä-Savosta. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilen koiran kanssa. Olen luotettava ja rehellinen ja mukava nainen.

Olen sinkku. Etsin luotettavaa ja rehellistä vammaista miestä, joka ei polta ja on raitis. Haen 34-40-vuotiasta miestä.

Haen kirjeenvaihtoystäviä 33-40-vuotiaista naisista.

Laittakaa valokuva tulemaan. Jos kiinnostuitte, niin vastatkaa pian.

Vastaukset sähköpostilla: paivivitikainen1(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki johanna78
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria 22-30-vuotiaista naisista

2.5.2014

Hei! Olen 26-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Turusta ja etsin kirjeenvaihtokaveria.

Olen puhelias ja mukava. Tykkään kuunnella musiikkia, erityisesti Metallicaa ja Anne Mattilaa. Harrastan myös urheilua. Olen pelannut sählyä jo seitsemän vuotta ja kesäisin tykkään myös uida paljon. Olen töissä urheiluliikkeessä.

Etsin kirjeenvaihtokaveria 22-30-vuotiaista ystävällisistä ja mukavista naisista. Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Juuso
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin aikuista miestä kirjeenvaihtokaveriksi

2.5.2014

Olen 63-vuotias nainen Kotkasta. Pidän tanssimisesta, musiikista, askartelusta ja liikunnasta. Etsin aikuista miestä kirjeenvaihtokaveriksi. Valokuva olisi oikein mukavaa saada. 

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ulla
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kirjeenvaihtoon kivojen miesten kanssa

30.4.2014

Moi, olen 29-vuotias nainen. Asun Ilomantsissa eli Pohjois-Karjalassa. Tykkään elokuvissa käymisestä. Harrastan liikuntaa. Haluan kirjeenvaihtoon 29-30-vuotiaiden kivojen miesten kanssa. Minulla on lievä kehitysvamma. Odottelen vastauksia. Minulle saa kirjoittaa kaikki!

Vastaukset sähköpostilla: katjuska_21(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Katjuska
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista

24.4.2014

Hei!!! Olen 41-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Etsin itselleni samantyyppistä naista. Asun omassa asunnossa Ähtärissä. Olen iloinen, huumorintajuinen ja tunteikas mies. Tykkään kotimaisesta musiikista ja autoilen omalla autolla. Tykkään myös liikkua luonnossa, kuten käydä kalassa ja
marjassa. Vastaukset timppa7373@suomi24.fi

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Möykky
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kaveri naisesta Satakunnan alueelta

22.4.2014

Terve, etsin kirjeenvaihtokaveria naisesta Satakunnan alueelta. Olen 55 v vanha. Haluan kaverin mahdollisimman läheltä kotikonnuja, ettei olisi pitkä matka ystävän luokse. Olen auttavainen, käyn myös kirkossa, jossa voidaan käydä myös kahdestaan. Haluaisin tavata sinua ja haluaisin tehdä tuttavuutta kanssasi. Olen kova jääkiekkofani. Voisin viedä sinutkin katsomaan pelejä talvella. Olen yksinäinen, haluan kaverin niin etten olisi yksinäinen. Kahden on mukavampi olla kuin yksin. Lähetätkö minulle vastauksen.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Crisu
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Miesystävää täältä?

22.4.2014

Moi! Olen 23-vuotias vantaalainen nuori nainen. Käyn tällä hetkellä työkeskuksessa, mutta minulla on tarkoitus aloittaa syksyllä opiskelut. Luonteeltani olen rehellinen ja kuuntelevainen. En polta. Erittäin vähän juon. Kehitysvammani ei näy yhtään päällepäin. Toivon, että olisit 20-28-vuotias, eteläsuomalainen, luotettava ja kuuntelevainen. Toivon sinulta uskollisuutta. Jään odottelemaan.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki 90-luku
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

7.4.2014

Hei! Olen Tero, 24-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Littoisista. Olen luonteeltani iloinen, huumorintajuinen ja puhelias. Pidän kovasti eläimistä, koirista ja kissoista varsinkin. Minua kiinnostaa erityisen paljon musiikki ja elokuvien katselu. Olen töissä suurtalouskeittiössä keittiöapulaisena. Etsin itselleni kirjekaveria mielellään Varsinais-Suomen alueelta mutta muualtakin käy hyvin. Etupäässä toivoisin naispuolista kirjekaveria, iälläsi tai ulkonäölläsi ei ole merkitystä, kunhan olet huumorintajuinen, mukava ja hyvä kuuntelija. Terveisin nimimerkki Tero.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tero
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Ystäviä Itä- ja Etelä-Suomesta

20.3.2014

Olen Minna. Asun Lieksassa. Olen 25 vuotias nuori nainen. Täytän toukokuussa 26 vuotta. Etsin 25-30 vuotiaita nuoria naisia ja miehiä Itä- ja Etelä-Suomesta ystäviksi soittamaan, tekstailemaan, kirjoittelemaan kirjeitä ja sähköpostia. Harrastan mm. lenkkeilyä, shoppailua, taidetta, laulamista, sukulaisten, tuttujen ja ystävien kanssa oloa ja lukemista. Tykkään näitä bändejä kuunnella: HIM, Nightwish, Makerock, The 69 Eyes jne… :) Mulla on 2 isoveljeä, isä, isän naisystävä, kissa-manta. Ukki kuoli vastattain. Mulle voi kirjoitaa sähköpostia: minna.kokko88@hotmail.com ja kirjepostia voi kirjoittaa Vernerin toimituksen kautta. Kuva olisi kiva.
Ps. Miehetkin saa kirjoittaa, mutta ystävänä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kirjeenvaihtoon naisen kanssa

12.3.2014

Hei, minä olen Risto. Olen 35 vuotias mies, ja olen iloinen ja huumorintajuinen. Harrastan kävelyä, salibandyn pelaamista ja jääkiekon pelaamista ja jääkiekkokorttien keräämistä. Haluaisin kirjeenvaihtoon kauniin ja iloisen ja huumorintajuisen naisen kanssa. Olisi kiva jos sinäkin keräisit jääkiekkokortteja. Voisimme vaihtaa niitä.

Terveisin nimimerkki Risto.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Risto
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää

12.3.2014

Olen 41-vuotias mielenterveyskuntoutuja mies Kaakkois-Suomesta. Etsin naista, jonka kanssa voisi kirjoitella ja myöhemmin tapaillakin.

Käyn kaksi kertaa viikossa Klubi-talolla. Vapaa-aikana kuuntelen musiikkia ja katson televisiota ja käytän tietokonetta.

Ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki skorpioni-72
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kirjeenvaihtoon

12.3.2014

Olen 22 vuotias nuori nainen ja asun itsenäisesti. Osaan laittaa hyvää ruokaa sekä leipoa. Luonteeltani olen rauhallinen ja ystävät sanovat minua kiltiksi ja sopuisaksi. Tulen hyvin toimeen toisten kanssa. Olen tummatukkainen ja pidän sählystä ja lenkkeilystä. Rakkain harrastukseni on kutominen ja kesällä pyöräily.

Olen päivisin toimintakeskuksessa ja käyn myös lasten ryhmäkodissa avotyössä auttelemassa.

Haluaisin kirjeystävän ja vaikka ihan poikaystävän mukavasta nuoresta miehestä, joka on tupakoimaton ja pitää lenkkeilystä ja viihtyy kotona. Ajokorttikaan ei olisi pahitteeksi, mutta ei ole välttämätön.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sonja
Viljatie 4 A
0700 Helsinki

Kirjeystävä naisesta

12.3.2014

Etsin kirjeystävää 40-59 v naisesta. Olen itse 52 v mies Satakunnasta. Minä tykkään musiikista ja piirtämisestä. Nimimerkki Jokke.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jokke
Viljatie 4 A
0700 Helsinki

Poikaystävä tosi tarkoituksessa…

11.3.2014

Hei, olen Katja 25-vuotias ja etsin poikaystävää tositarkoituksella. Haluaisin hänen olevan tälläinen:
- Helsingistä
- 150-160 cm
- on kännykkä
- osaa lukea ja kirjoittaa
- on luotettava
- iloinen
- rehellinen
- ei juo alkoholia
- ei polta tupakkaa
- ei petä
- hän saa olla myös down syndroomainen
- ikää saisi olla 18-29.

Tässä vähän minusta tietoa:
- olen 25 vuotias
- Helsingissä asuva
- iloinen
- osaan liikkua ilman apua
- käyn tuetussa työssä
- harrastan leidiklubissa käyntiä
- olen uskoivainen ihminen
- en halua seksi suhdetta vuosiin.
Olen itse lievästi kehitysvammainen.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä rohkeasti.

Vastaukset sähköpostilla: pikkainen(at)luukku.com

Tyttöystävä Lohjan läheltä

11.3.2014

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella. Ikää saisi olla 19-25 v. Olen itse 26-vuotias mies Lohjalta, luonteeltani olen rauhallinen rehellinen ja luotettava. Toivoisin sinun olevan Lohjan läheltä. Minulla on myös fb, kuvan saa sieltä ja etsin siis tyttöystävää tosi tarkoituksella. Kaikki 19-25 v. tytöt kirjoitelkaa.

Vastaukset sähköpostilla: sepi.tapio.asp(at)gmail.com