Kirjeenvaihto

Etsin kirjekaveria

7.4.2014

Hei! Olen Tero, 24-vuotias lievästi kehitysvammainen mies Littoisista. Olen luonteeltani iloinen, huumorintajuinen ja puhelias. Pidän kovasti eläimistä, koirista ja kissoista varsinkin. Minua kiinnostaa erityisen paljon musiikki ja elokuvien katselu. Olen töissä suurtalouskeittiössä keittiöapulaisena. Etsin itselleni kirjekaveria mielellään Varsinais-Suomen alueelta mutta muualtakin käy hyvin. Etupäässä toivoisin naispuolista kirjekaveria, iälläsi tai ulkonäölläsi ei ole merkitystä, kunhan olet huumorintajuinen, mukava ja hyvä kuuntelija. Terveisin nimimerkki Tero.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Tero
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Ystäviä Itä- ja Etelä-Suomesta

20.3.2014

Olen Minna. Asun Lieksassa. Olen 25 vuotias nuori nainen. Täytän toukokuussa 26 vuotta. Etsin 25-30 vuotiaita nuoria naisia ja miehiä Itä- ja Etelä-Suomesta ystäviksi soittamaan, tekstailemaan, kirjoittelemaan kirjeitä ja sähköpostia. Harrastan mm. lenkkeilyä, shoppailua, taidetta, laulamista, sukulaisten, tuttujen ja ystävien kanssa oloa ja lukemista. Tykkään näitä bändejä kuunnella: HIM, Nightwish, Makerock, The 69 Eyes jne… :) Mulla on 2 isoveljeä, isä, isän naisystävä, kissa-manta. Ukki kuoli vastattain. Mulle voi kirjoitaa sähköpostia: minna.kokko88@hotmail.com ja kirjepostia voi kirjoittaa Vernerin toimituksen kautta. Kuva olisi kiva.
Ps. Miehetkin saa kirjoittaa, mutta ystävänä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kirjeenvaihtoon naisen kanssa

12.3.2014

Hei, minä olen Risto. Olen 35 vuotias mies, ja olen iloinen ja huumorintajuinen. Harrastan kävelyä, salibandyn pelaamista ja jääkiekon pelaamista ja jääkiekkokorttien keräämistä. Haluaisin kirjeenvaihtoon kauniin ja iloisen ja huumorintajuisen naisen kanssa. Olisi kiva jos sinäkin keräisit jääkiekkokortteja. Voisimme vaihtaa niitä. Terveisin nimimerkki Risto

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Risto
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää

12.3.2014

Olen 41-vuotias mielenterveyskuntoutuja mies Kaakkois-Suomesta. Etsin naista, jonka kanssa voisi kirjoitella ja myöhemmin tapaillakin.

Käyn kaksi kertaa viikossa Klubi-talolla. Vapaa-aikana kuuntelen musiikkia ja katson televisiota ja käytän tietokonetta.

Ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki skorpioni-72
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kirjeenvaihtoon

12.3.2014

Olen 22 vuotias nuori nainen ja asun itsenäisesti. Osaan laittaa hyvää ruokaa sekä leipoa. Luonteeltani olen rauhallinen ja ystävät sanovat minua kiltiksi ja sopuisaksi. Tulen hyvin toimeen toisten kanssa. Olen tummatukkainen ja pidän sählystä ja lenkkeilystä. Rakkain harrastukseni on kutominen ja kesällä pyöräily.

Olen päivisin toimintakeskuksessa ja käyn myös lasten ryhmäkodissa avotyössä auttelemassa.

Haluaisin kirjeystävän ja vaikka ihan poikaystävän mukavasta nuoresta miehestä, joka on tupakoimaton ja pitää lenkkeilystä ja viihtyy kotona. Ajokorttikaan ei olisi pahitteeksi, mutta ei ole välttämätön.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Sonja
Viljatie 4 A
0700 Helsinki

Kirjeystävä naisesta

12.3.2014

Etsin kirjeystävää 40-59 v naisesta. Olen itse 52 v mies Satakunnasta. Minä tykkään musiikista ja piirtämisestä. Nimimerkki Jokke.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jokke
Viljatie 4 A
0700 Helsinki

Poikaystävä tosi tarkoituksessa…

11.3.2014

Hei, olen Katja 25-vuotias ja etsin poikaystävää tositarkoituksella. Haluaisin hänen olevan tälläinen:
- Helsingistä
- 150-160 cm
- on kännykkä
- osaa lukea ja kirjoittaa
- on luotettava
- iloinen
- rehellinen
- ei juo alkoholia
- ei polta tupakkaa
- ei petä
- hän saa olla myös down syndroomainen
- ikää saisi olla 18-29.

Tässä vähän minusta tietoa:
- olen 25 vuotias
- Helsingissä asuva
- iloinen
- osaan liikkua ilman apua
- käyn tuetussa työssä
- harrastan leidiklubissa käyntiä
- olen uskoivainen ihminen
- en halua seksi suhdetta vuosiin.
Olen itse lievästi kehitysvammainen.

Jos kiinnostuit ota yhteyttä rohkeasti.

Vastaukset sähköpostilla: pikkainen(at)luukku.com

Tyttöystävä Lohjan läheltä

11.3.2014

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella. Ikää saisi olla 19-25 v. Olen itse 26-vuotias mies Lohjalta, luonteeltani olen rauhallinen rehellinen ja luotettava. Toivoisin sinun olevan Lohjan läheltä. Minulla on myös fb, kuvan saa sieltä ja etsin siis tyttöystävää tosi tarkoituksella. Kaikki 19-25 v. tytöt kirjoitelkaa.

Vastaukset sähköpostilla: sepi.tapio.asp(at)gmail.com

Tyttöystävä tositarkoituksella

13.2.2014

Hei!
Olen lievästi kehitysvammainen mies. Täytän maaliskuussa 28 vuotta. Asun Urjalassa Pirkanmaalla.

Etsin itselleni tyttöystävää tositarkoituksella. Ikä voisi olla 20-35 vuotta. Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana kuuntelen musiikkia, katson televisiota ja käytän tietokonetta. Lempiohjelmani on Salatut elämät.
Ota rohkeasti yhteyttä!

Vastaukset sähköpostilla: antti.linden(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Antti
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin elämänkumppania!

7.2.2014

Hei! Sinä 25–40-vuotias kehitysvammainen nainen, täällä olisi kolmekymppinen äijä isolla äällä, joka haluaisi sinusta kaverin ja elämänkumppanin.

Itse olen aika avoin ja reilu ja asustan yksinään tietokoneideni kanssa. Mulla ei ole ollut seurustelukumppania miesmuistiin, joskaan en ole sellaista etsinytkään, mutta nyt voisi olla aika hankkia elämänkumppani, jonka kanssa voisi parhaassa tapauksessa viettää elämänsä loppuun asti ja ehkä hankkia pari lemmikkieläintäkin.

Sulta toivon että olet mahdollisimman itsenäinen ja omatoiminen ja mielellään asuisit itsekseen alueella Tampere-Turku-Helsinki. Ei toki haittaa, vaikka asuisit asumisyksikössäkin. Kunhan sulla on mahdollisuus muuttaa sieltä yksin asumaan tai kanssani, jos asiat niin pitkälle etenee.

Jään venailemaan vastauksia/vastauksianne.

Vastaukset sähköpostilla:  make.makela797(at)gmail.com

Kaipaan läheisyyttä ja hellyyttä

7.2.2014

Hei! Olen hyvin yksinäinen 53 vuotias mies Etelä-Suomesta.
Harrastan musiikin kuuntelua, ristipistokäsitöiden tekoa, elektronisten laitteiden kokoamista ja kukkien hoitamista.
Luonteeltani olen kiltti, rauhallinen ja hyvin tunneherkkä ihminen. Kaipaan hellyyttä ja läheisyyttä.
Etsin vapaata ja luotettavaa naista, joka ymmärtäisi mielenterveysasioista.

Vastaukset sähköpostilla: juhani.p.laaksonen1(at)luukku.com

Poikaystävä Kuopion seudulta

3.2.2014

Moi!
Minä olen Mari. Olen 41 vuotta ja asun Kuopiossa. Minä etsin itselleni poikaystävää mieluiten läheltä Kuopiota. Minä olen huumorintajuinen. Poikaystävän pitää olla raitis ja ei saa polttaa. Minä tykkään käydä elokuvissa ja viettää iltaa musiikkia kuunellen.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Kirjeenvaihtokaveri Varsinais-Suomesta

27.1.2014

Hei 40–45 vuotiaat miehet ja naiset. Olen Annina. Asun asumisyksikössä ja käyn työtoiminnassa Turussa.

Tykkään musiikista. Olen 41-vuotias. Haluan harrastaa yhdessä. Haluan löytää uusia ystäviä. Haluaisin myös, että kirjeenvaihtoystävät ovat Varsinais-Suomesta.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto / Verneri
nimimerkki Annina
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen kirjeenvaihtotovereita

27.1.2014

Olen Vesa ja asun Eurajoella. Olen hieman hiljainen enkä yleensä häiritse muita ihmisiä. Pidän jokaisesta sellaisena, kun on. Haen itseleni sopivia kirjeenvaihtotovereita. Voi olla useampikin nainen kerralla ja tarkoitukseni on kuunnella kaikkia ja vastata teille jokaiselle. Kuva mukaa jokaiselta naiselta. Haluaisin että otatte minuun yhteyttä!
Haluan tavata teidät kaikki! Voitte lähettää postia minulle  sähköpostiin tai kirjeellä.

Vastaukset sähköpostilla:  v.siren(at)suomi 24.fi.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Vesa
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria

27.1.2014

Hei!
Olen lievästi kehitysvammainen 52-vuotias mies Siilinjärveltä, Pohjois-Savosta. Haluaisin kirjeenvaihtokaveriksi suunnilleen samanikäisen naisen kanssa. Harrastuksiani ovat pyöräily, lenkkeily ja karaoke.

Vastaukset kirjeellä:
kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Jari V
Viljatie 4a
00700 Helsinki

Etsin elämänkumppania ja kirjeenvaihtokavereita

27.1.2014

Hei!
Haen miestä elämänkumppaniksi itselleni. Lisäksi toivoisin myös tytöistä kirjeystäviä. Toivon, että olisitte 33-40-vuotiaita. Lisäksi toivon, että olisit rehellinen luotettava, mukava, raitis ja savuton.

Olen Etelä-savosta ja olen 35-vuotias nainen. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilua koiran kanssa.

Laittakaa valokuva tulemaan!

Vastaukset sähköpostilla: paivivitikainen1(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:
kehitysvammaliitto/Verneri
nimimerkki Johanna
Viljatie 4a
00700 Helsinki

Nainen kirjeenvaihtokaveriksi

22.1.2014

Olen Janne ja olen 46-vuotias. Asun Salossa. Olen mukava, lempeä ja sympaattinen. Etsin saman ikäistä naista kirjeenvaihtoon.

Harrastan keilausta, sählyä, ja punttisalilla käymistä. Käyn usein myös ulkona syömässä ja kirjastossa lukemassa. Käyn töissä työkeskuksessa 5 kertaa viikossa. Tykkään eläimistä ja minulla on koira kotona. Asun yksin ryhmäkodissa ja olen sinkkumies.

Ota rohkeasti yhteyttä minuun. Terveisin: Janne

Vastaukset sähköpostilla: supina-ropina(at)salo.fi

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Janne
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Naisystävä Varsinais-Suomesta

16.1.2014

Hei!
Etsin itselleni 3545-vuotiasta naisystävää Varsinais-Suomesta. Olen Petri, 39-vuotias lievästi kehitysvammainen mies. Luonteeltani olen rehellinen ja herkkä sinkkumies.

Pidän musiikista, urheilusta ja harrastan itsekin yleisurheilua. Sinun kanssasi haluaisin käydä syömässä tai kahvilla, katsomassa jääkiekkoa tai vaikka konsertissa.

Toivoisin, että olisit rehellinen, luotettava ja huumorintajuinen ihminen.

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Petri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjekaveria

15.1.2014

Etsin ikäisiäni eli noin 20-40-vuotiaita kirjekavereita ja sähköpostikavereita. Olen naispuolinen ihminen ja etsin ensisijaisesti naispuolisia kavereita, en esimerkiksi miehiä enkä parisuhdetta tällä hetkellä.

Olen kissaihminen ja opiskelen. Minulla ei ole lapsia, mutta olen myös lapsirakas. Vieraat maat ja etenkin Venäjä kiinnostaa. Jos haluat tutustua minuun, niin ota yhteyttä sähköpostilla!

Vastaukset sähköpostilla: corgipupunen(at)gmail.com

Etsin elämänkumppania

15.1.2014

Hei!
Olen 56-vuotias mies Pohjois-Pohjanmaalta. Etsin tositarkoituksella elämänkumppania 40-58-vuotiaista naisista, mieluiten lähiseudulta.

Harrastan monenlaista liikuntaa, juoksua, hiihtoa, kuntosalia ym. Olen kovin urheilullinen. Tykkään myös laulaa karaokessa. Luonteeltani olen iloinen ja rehellinen.

Toivon, että olet myös liikunnallinen ja omaat terveet elämäntavat.

Ota rohkeasti yhteyttä, odotan kovasti yhteydenottoasi!

Vastaukset sähköpostilla: maketheikkinen(at)gmail.com

Kirjeenvaihtokaveri Rauman ja Porin seudulta

15.1.2014

Moikka!
Haluaisin kirjeenvaihtokaverin Rauman ja Porin seudulta.
Ikäsi voisi olla 31 – 35 vuotta. Minä olen 31-vuotias.

Harrastan diskossa käyntiä. Myös Lukon peleissä käyn.

Vastaukset sähköpostilla: aki.nordlund(at)live.fi

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin sinkkumiestä Itä- ja Etelä-Karjalasta

11.12.2013

Hei! Olen Minna ja Asun Lieksassa.Olen 25-vuotias nuori nainen. Etsin 26-30-vuotiasta suomalaista sinkkumiestä Itä- ja Etelä-Karjalasta. Saa olla läheltäkin Lieksaa.

Luonteeltani olen kiltti, rehellinen, luotettava, herkkä, huumorintajuinen, kiva jne…:) Olisi kiva jos sinulla olisi tatuointi joko käsivarressa tai olkapäässä. Ja autokin sulla saa olla mielellään. Että ihan toivon, että olisit raitis mies. Olen 172 cm pitkä. Mulla ei ole autoa eikä ajokorttia. Joten olisi kiva nähdä sinut joku päivä. Harrastan mm: lenkkeilyä, kokkaamista, leipomista, taidetta, shoppailua jne… Musiikkimaku vaihtelee laidasta laitaan. Mulla on 2 isoveljeä, Isä, Merja ja Manta kissa. Voidaan vaihtaa puhelin numeroita, kirjoitella sähköpostia, mutta ei skypetellä, koska en osaa käyttää skypeä.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)otmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria Itä- ja Etelä-Karjalasta

26.11.2013

Hei! Olen Minna ja Asun Lieksassa.Olen 25-vuotias nuori nainen.Etsin 26–30-vuotiaitta naisia kirjeenvaihtoa ja sähköpostia kirjoitamaan Itä- ja Etelä-Karjalasta. Harrastan lenkkeilyä, lukemista, pianon soittoa, laulamista, taidetta, askartelua, leipomista ja ruoanlaittoa. Musamakuuni kuuluu kaikenlainen musiikki. Käyn maanantaisin, tiistaisin ja torstaisin taidetoimintakeskuksella.

Vastaukset sähköpostilla:minna.kokko88(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna K
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria

21.11.2013

Moi! Minä olen Lapista ja olen iloinen, hauska, mukava ja vähän ujo. Harrastan uintia, lukemista ja ulkoilua.
Etsin kirjeenvaihtokaveri naisista ja miehistä. Ikäsi voisi olla 22–29-vuotta. Ps. Voit  laittaa itsestäsi kuvan jos haluut.

Vastaukset sähköpostilla: sussuy(at)hotmail.com

Etsin ystävää tai tyttöystävää

29.10.2013

Hei! Olen 35-vuotias mies Kouvolasta. Etsin itselleni suunnilleen samanikäistä naista ystäväksi/tyttöystäväksi. olen kiltti ja rehellinen. Minulle saa lähettää sähköpostia sekä tavallisia kirjeitä.
t. Joni

Vastaukset sähköpostilla: hohtijoni(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Joni
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista kirjeenvaihtokaveriksi

29.10.2013

Hei! Olen 32-vuotias mies Hämeestä. Etsin n.20-35-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi.  Olen pyörätuolissa, en pysty kävelemään. Tykkään käydä teatterissa ja elokuvissa ja baarissa. Etsin rehellistä naisseuraa ja haluaisin tavatakin. Olisi kiva liikkua kanssasi yhdessä. Eikä haittaa että olet kauempaakin. Vastaukset sähköpostilla tai kirjeitse. t. Riku

Vastaukset sähköpostilla: riku.rikhard(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Riku
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluan kirjeenvaihtokaverin!

29.10.2013

Olen 38-vuotias kaveri Vaajakoskelta. Haluaisin ryhtyä kirjeenvaihtoon jonkun kanssa. Toiveikkain terveisin: Sami

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(at)gmail.com

Etsin omaa murua Jyväskylästä tai läheltä

29.10.2013

Huomenta! 23-vuotias komea XXL-kokoinen (siis poikkeuksellisen pitkä ei lihava) mies etsii murusta Jyväskylästä tai läheltä. Ikää saisi olla 18-30 vuotta. Olen todella herkkä ihastumaan ja rakastumaan. Mutta en painosta murustani mihinkään sellaiseen, mitä hän ei halua tehdä. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä facebookissa tai sähköpostitse! t. Juha

Vastaukset sähköpostilla: JRiikola2(at)hotmail.com