Kirjeenvaihto

Etsin kirjeenvaihtokavereita eri puolilta Suomea

10.11.2014

Moikka kaikki! Olen 20-vuotias nainen Keski-Suomesta, ja etsin itselleni kirjeenvaihtokavereita eri puolilta suomea.
Tykkään leipoa, kokata, kuunnella musiikkia ja laulaa. Myös tanssiminen on kiva. Pidän eläimistä. Itselläni on tällä hetkellä 2 gerbiiliä.
Olen opiskelija, ja opiskelen viimeistä vuotta merkonomiksi.

Jos kiinnostaa, laita meiliä sähköpostiini: midia.alhanan(at)hotmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää tai kirjekaveria

10.11.2014

Hei! Onko Lohjan alueelta 25-30-vuotiasta kaunista, vapaata, rehevää tyttöä? Voit olla tumma- tai vaaleahiuksinen. Etsin tositarkoituksella tyttöystävää tai kirjekaveria. Voit olla lievästi kehitysvammainen. Itsekin olen lievästi kehitysvammainen. Olen 43-vuotias mies Lohjalta. Minulla on tummat lyhyet hiukset ja siniset silmät. Painan 80 kiloa ja harrastan kävelyä.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä

6.11.2014

Minä olen nainen Lapista päin ja etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä.

Minä pidän ulkoilusta ja musiikin kuuntelusta. Pidän jyrsiöistä. Mulla on kaksi gerbiiliä. Olen kaikkiruokainen. Mun lempivärit ovat turkoosi ja pinkki.

Ottakaa toki yhteyttä, jos kiinnostuitte.

Odottelen kirjeitänne. Kuva olisi mukava saada kirjeessäkin mukana :)

Mulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen sussu.y(at)hotmail.com.

Etsin 18-34-vuotiasta poikaystävää

27.10.2014

Hei. Etsin reipasta, itsenäistä, iloista, hauskaa, rehellistä, tupakoimatonta poikaystävää. Ikää saisi olla 18-34 vuotta. EN ETSI SEKSISUHDETTA. Mä olen 26-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Tykkään musiikista, liikunnasta, luen kirjoja. Tosi tarkoituksella etsin. Viestejä jään odottaman.

Vastaukset sähköpostilla: pikkainen(at)luukku.com

Etsin 45-50-vuotiasta naisystävää Pohjois-Savon/Keskisuomen alueelta

27.10.2014

Moi!

Nimeni on Teuvo, asun Rautalammilla. Ikäni on 52. Harrastukseni ovat juoksu, kesäisin maratonit ja talvisin hiihto. En tupakoi enkä juo alkoholia. Käyn töissä Kokkatoiminnassa, yleensä työni on mattojen kutominen ja teen sitä ammattitaidolla.

Etsin mukavata, kaunista ja hoikkaa naisystävää Pohjois-Savon/Keskisuomen alueelta, iältään 45-50 vuotta. Pitäisi olla luotettava ja rehellinen, eikä käyttää alkoholia ja tupakoida. Urheilullisuus olisi plussaa. Olisi hyvä, jos olisit ruuanlaittotaitoinen. Toivoisin, että olisit tanssitaitoinen.

Kirjoita minulle sähköpostiin ja laita mukaan kuvasi.

Vastaukset sähköpostilla: teuvopontynen(at)gmail.com

Haen miestä kirjeenvaihtokaveriksi

27.10.2014

JaanaLehtinen 004Moi! Olen 29-vuotias nainen Hämeestä. Käyn työtoiminnassa. Kuuntelen paljon kotimaista tanssi-ja popmusiikkia, katson myös televisiota ja lenkkeilen.

Haen suurinpiirtein samanikäistä miestä kirjeenvaihtokaveriksi.

Nimimerkki: tyttö hämeestä

Vastaukset sähköpostilla: jana.lehtinen(at)hotmail.com

Etsin 20-25-vuotiasta poikaystävää Tampereen alueelta

27.10.2014

NimetönHei! Olen 19-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Tampereelta. Etsin 20-25-vuotiasta poikaystävää Tampereen alueelta. Asun vielä vanhempieni kanssa, mutta toivottavasti saisin vuoden sisällä oman asunnon. Luonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen ja kohtelias. Harrastan ratsastusta ja joskus käsitöitä. Tykkään elokuvista, mökkeilystä, hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.

Vastaukset sähköpostilla: rebekkatoivonen(at)gmail.com

Odotan kirjeitä 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta

20.10.2014

PetriLummeOlen 47-vuotias sosiaalinen mies. Harrastan musiikin kuuntelua ja valokuvausta sekä luonnossa liikkumista. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja vapaa-ajallani käyn mielelläni seurakunnan tilaisuuksissa.

Odotan kirjeitä noin 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Petri Hämeestä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöä Uudeltamaalta

9.10.2014

Hei!

Olen 43-vuotias mies Lohjalta. Olen 173 cm pitkä ja painan 80 kg. Minulla on tummat lyhyet hiukset ja siniset silmät.

Etsin Uudeltamaalta kaunista, vapaata, rehevää tyttöä,
ilältä 25-30 vuotta, tumma tai vaalea hiuksista,
tositarkoituksella elämänkumppaniksi. Etsin tyttöä, jolla ei ole alkoholiongelmaa.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jarppe
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 34-40-vuotiasta poikaystävää

8.10.2014

Olen Päivi 36v. Olen lievästi kehitysvammainen ja Mäntyharjulta. Olen sinkku. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilen koiran kanssa. Olisi kiva saada poikaystävä.

Haen rehellistä ja luotettavaa poikaystävää, joka ei polta ja on raitis. Ikä saisi olla 34-40-vuotias. Laita itsestäsi valokuva. Olethan lievästi kehitysvammainen tai cp-vammainen, ei yhden kirjeen kirjoittaja.

Laita sähköpostia tulemaan ja kirjeitä postissa.

Vastaukset sähköpostilla: paivivitikainen1(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki johanna78
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kavereita/ystäviä etsimässä

6.10.2014

Moikka

Olen 32-vuotias nainen Suonenjoelta.
Harrastan pyöräilyä, ruuanlaittoa, käsitöiden tekemistä.
Olen iloinen, rehellinen, avoin.
Olisi kiva, jos olisit samoja ikiä. Voit olla mies
tai nainen.

Vastaukset sähköpostilla: riitukka23(at)hotmail.com

Etsin tyttöystävää Uudeltamaalta

1.10.2014

Komea mies hakee tyttöystävää 34-48-vuotiaista naisista Uudeltamaalta. Harrastan näyttelemistä ja konserteissa käymistä.

Vastaukset sähköpostilla: janne.lakso(at)hotmail.com

Etsin kavereita

18.9.2014

Moi!

Olen 30-vuotias mies Joensuusta. Harrastan sählyä ja musiikin kuuntelua. Olen iloinen ja mukava. Katson elokuvia. Pyöräilen kovasti. Nyt etsin kavereita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Mikko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluaisin kirjeenvaihtokavereita Porin ja Rauman seudulta

16.9.2014

Heippa. Haluaisin 32-35-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita Rauman ja Porin seudulta. Harrastan pyöräilyä ja käyn diskossa.

Vastaukset sähköpostilla: aki.norlund(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 26-30-vuotiaita naisia ja miehiä kirjeenvaihtoon

10.9.2014

Olen Minna. Olen 26 vuotta. Asun Lieksan palvelukodissa. Etsin 26-30-vuotiaita naisia ja miehiä Itä- ja Etelä-Suomesta ja Karjalasta kirjeenvaihtoon, soittelemaan ja tekstailemaan.

Harrastan muun muassa lenkkeilyä, shoppailua, taidetta ja lukemista. Käyn taikussa ma, ti ja ke tekemässä taidetta. Tykkään myös leipoa ja ruuanlaitamisesta. Kuuntelen kaikenlaista musaa laidasta laitaan. :)

Ois kiva jos laittaisit oman puhelinnumerosi ekaan kirjeeseen. :) Laitan oman puhelinnumeroni ekassa kirjeessä ihan varmasti. Ja voidaan vaihtaa puhelimessa kuulumisia. :)

Kirjoittele mahdollisimman pian postia, koska mulla tulee harvoin kirjoitettua sähköpostia nykyisin. Mutta tämä kirjeposti ois kiva luettava!!! :)

Odotan vastaustasi pian saapuvaksi!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää Forssan suunnalta

29.8.2014

Hei! Täällä olis eräs forssalainen 26-vee tyyppi, joka etsii tyttöystävää Forssan suunnalta. Ikä saisi olla 23-25 vuotta.

Harrastan pyöräilyä, keilailua, yms. En polta tupakkaa. Alkoholia juon kohtuudella, en liikaa.

HUOM! Ethän polta tupakkaa.

Vastaukset sähköpostilla: sami.1987(at)hotmail.fi.

Haluan kirjeenvaihtoon 30-40-vuotiaan tytön kanssa

29.8.2014

Haluan kirjeenvaihtoon 30-40-vuotiaan tytön kanssa. Olen 39-vuotias mies Vaajakoskelta. Harrastan salibandyä, kirjojen lukemista ja lennokkien rakentamista.

Vastaukset sähköpostilla: lainesami6(ät)gmail.com

Etsin tyttöystävää Tampereen ja Kanta-Hämeen alueelta

22.8.2014

anttilindenOlen 28-vuotias mies, olen lievästi kehitysvammainen. Asun Urjalassa Etelä-Pirkanmaalla.

Etsin itselleni tyttöystävää tositarkoituksella, ikä voisi olla 20-35 vuotta. Toivon että olisit Tampereen tai Kanta-Hämeen alueelta.

Käyn työtoiminnassa toimintakeskuksessa. Vapaa-aikana katselen televisiota ja kuuntelen musiikkia. Lempiohjelmani on Salatut Elämät.

Jos kiinnostuit niin ota rohkeasti yhteyttä.

Vastaukset sähköpostilla: antti.linden(at)luukku.com

Etsin 20-30-vuotiasta elämänkumppania ja kirjekaveria

20.8.2014

Haluaisin elämänkumppanin sekä kirjeenvaihtokaverin.

Minä asun Keski-Uudellamaalla. Harrastan ratsastusta.  fysioterapiaa, kuntosalia ja tasapainojumppaa.

Ikäni on 21 vuotta. Elämänkumppanilla ja kirjeenvaihtokaverilla saisi olla ikää 20-30 vuotta.

Haluaisin huumorintajuisen ja luotettavan kirjeenvaihtokaverin  ja elämänkumppanin. Olen lievästi kehitysvammainen, puhelias nuori nainen.

Tykkään kuunella tällaista musiikkia: Antti Tuisku, Robin, Stina Girls, Martti Saarinen, Indica, Cheek, One derction, Dingo.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Siiri
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää Itä-Suomesta

11.8.2014

Etsin tositarkoituksella tyttöystävää Itä-Suomesta. Jos sinulla on lievä tai syvä kehitysvamma, niin ei haittaa. Se on vain eduksi, sillä arvostan asiaa. Iältäsi sinun tulee olla 25-40-vuotias. Oma puhelin on myös toivottava. Tabletti ei ole pakollinen, mutta ei siitäkään haittaa ole. Täytän pian 31 vuotta.

Rami Pussinen
Joensuu

Vastaukset sähköpostilla: pussinen.r(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Rami
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 38-40-vuotiasta poikamiestä Helsingistä

11.8.2014

Moi! Etsin vaaleata kaunista poikamiestä Helsingistä. Ikä 38-40. Fiksu, tunteellinen, oma elämä kunnossa, savuton, täysin alkoholiton, hauska, miellyttävä. Hyvät käytöstavat, ei petä eli on uskollinen – kaikin puolin herkkä ihminen.

Itse olen huumorintajuinen, sosiaalinen, hellä, herkkä, puhelias ja erittäin musikaalinen. Tykkään romanttisista asioista.

Olethan vertaiseni kiva ihminen!

Vastaukset sähköpostilla: taru.laulainen(at)netti.fi

Haluaisin lähettää sähköpostia naisille ja miehille

11.8.2014

Olen 44-vuotias Pasi Vaasasta ja haluaisin lähettää sähköpostia naisille ja miehille!

Harrastan keräilyä. Kerään tarroja, cd-levyjä ja keräilykortteja. Harrasta sinäkin keräilyä!

Tv. Pasi

Ps. Voidaan myös vaihtaa keräilykortteja!

Vastaukset sähköpostilla: pasi.haapa-aho(at)hotmail.com

Haluaisin kirjeenvaihtoon tyttöjen ja poikien kanssa

10.8.2014

Hei kaikki

Olen 30-vuotias, huumorintajuinen, nuori nainen Keski-Uusimaalta. Haluaisin kirjeenvaihtoon tyttöjen ja poikien kanssa. Kesäisin olen Heinolassa. Yhteyden minuun saa sähköpostilla tai kirjeellä Vernerin postiosoitteeseen.

Vastaukset sähköpostilla: hanna.palve(at)kolumbus.fi 

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Hanski
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 30-34-vuotiaita kirjeenvaihtoystäviä

7.8.2014

Hei! Haen kirjeenvaihtoystäviä 30-34-vuotiaista tytöistä ja pojista. Minä harrastan keilausta, musiikin kuuntelua ja karatea. Jos kiinnostaa, niin voin kertoa enemmän kirjeitse.

Vastaukset sähköpostilla: annika.peltonen(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto / Verneri
Nimimerkki Nat
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naista tositarkoituksella

4.8.2014

Hei, etsin naista tositarkoituksella. Jos tahdot luotettavan miehen kainaloon, niin se on tässä. Seikkailua en kaipaa, enkä seksiseuraa. Tavallista yhdessäoloa oman kullan kanssa. Olen huumorintajuinen, mukava ja leikkisä. Olen sosiaalinen ihminen ja otan toiset ihmiset huomioon. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Haluaisin kirjeystävän

30.7.2014

Hei. Haluaisin kirjeystävän. Iältä 25-40-vuotiailta. Olen itse huumorintajuinen, kiltti, ymmärtäväinen. Toivoisin, että olisit Kauhajoen läheltä. Käy myös muualta.

Asun kerrostalos Kauhajoella. Kaipaan ystävää sekä miestä. :) Otahan yhteyttä. Pyöräilen ja lenkkeilen ja siivoilen ja teen ruokaa.

Jään odottaan kirjettäs. :)

P. S. Olisi kiva löytää elämänkumppani. :)

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Kauhajoki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 30-40-vuotiasta miestä Helsingin läheltä

21.7.2014

Hei. Olen lievästi vammainen, uskovainen, 31-vuotias nainen. Asun kaksiossa itse. Itse hoidan raha-asiat eli minulla ei ole edunvalvojaa. Etsin miestä tositarkoituksella elämääni. Toivon, että sinulla ei ole edunvalvojaa ja asut itsenäisesti ja käyt kirkossa joka
sunnuntai. Ikä sinulla saa olla 30-40-vuotta. Toivon, että asuinalueesi on Helsingin lähellä, jotta voidaan nähdä. Jos kiinnostuit, niin voit kirjoittaa.

Vastaukset sähköpostilla: henttu.82(at)outlook.com

Haluan 25-42-vuotiaan poikaystävän

18.7.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen. Olen 41 vuotta ja asun Kuopiossa. Minä haluan itselleni poikaystävän. Saa olla mistä päin Suomea tahansa. Mielellään 25-42 vuotta. Sen poikaystävän pitää olla raitis ja ei saa polttaa tupakkaa. Minä olen itse raitis ja en polta tupakkaa. Minä olen huumorintajuinen ja iloinen.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Haluaisin lisää kirjeenvaihtokavereita

16.7.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen. Asun Kuopiossa ja olen 41 vuotta. Minä haluan lisää kirjevaihtokavereita, mielellään tyttöjä. Saa olla mistä päin vain. Minä olen huumorintajuinen ja iloinen. Olisi kiva, jos kirjoittaisit minulle sähköpostia ja kertoisit itsestäsi.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Haluaisin tutustua 25-40-vuotiaaseen naiseen

14.7.2014

Hei, sinä 25-40-vuotias liikuntavammainen tai vammaton nainen. Sinuun haluaisi tutustua noin 30-vuotias liikuntavammainen mies Turusta. Pelaan biljardia ja salibandya. En polta, eikä alkoholikaan ole ongelma.

Terveisin Max

Vastaukset sähköpostilla: max1982(at)luukku.com

Haluaisin 32-35-vuotiaan kirjeenvaihtokaverin

11.7.2014

Heippa. Haluaisin 32-35-vuotiaan kirjeenvaihtokaverin.

Minä harrastan pyöräilyä ja käyn diskossa.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki 

Etsin 25-30-vuotiasta sinkkumiestä

24.6.2014

Olen Minna. Olen 26-vuotias nainen Lieksasta. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin 25-30-vuotiasta sinkkumiestä kirjeenvaihtoon, seurusteluun, soittamaan ja tekstailemaan Itä- ja Etelä-Karjalasta.

Olen nyt sinkku. Harrastan lenkkeilyä, shoppailua, herkuttelua, lukemista, taidetta, kirjeenvaihtoa, laulamista, pianonsoittoa, musiikin kuuntelua, television ja elokuvien katselua.

Toivon, että et polta etkä juo. Toivon, että sulla on auto.

Vastaukset sähköpostilla: minna.kokko88(at)hotmail.com

Etsin noin 30-vuotiasta miesystävää

19.6.2014

Hei! Olen 31-vuotias nainen täältä Hämeenlinnasta. Etsin noin 30-vuotiasta miesystävää. Päivisin minulla on päivätoimintaa, kokkausta, askartelua ym. Musiikki on lähellä sydäntäni sekä tanssi ja laulaminen. Asun paikassa, jossa on muutakin nuorisoa. Sairastan epilepsiaa ja minulla on lievä kehitysvamma, mutta se ei näy päällepäin.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ellu
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tositarkoituksella 35–40-vuotiasta naista

17.6.2014

Hei, täällä Jorma Riihimäeltä. Etsin tositarkoituksella noin 35–40-vuotiasta naista, luotettavaa ja rehellistä.

Ikää minulla on noin 46 vuotta. Olen käynyt keittiölinjan, ravitsemus- ja hotellipalvelujen peruslinjan.
Harrastuksiani ovat musiikki, pyöräily, matkustaminen kotimaassa ja ulkomailla, ruuanlaitto ja leipominen.

100% varma vastaus kuvansa uhranneille.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jorma
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin omaa kultaa 20-45-vuotiaasta naisesta

16.6.2014

Hei. Etsin itselleni omaa kultaa noin 20-45-vuotiaasta naisesta Jyväskylän suunnilta. Saisit olla millainen vain, kunhan olet mukava, hellä ja huumorintajuinen.

Itse olen kaikkia noita. Olen myös avoin uusille asioille. Olen 22-vuotias nuori mies Jyväskylästä. Käytän pääasiassa pyörätuolia.

Toivoisin sinun ottavan pian yhteyttä minuun.

Vastaukset kirjeellä
Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Juho
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen elämänkumppania

13.6.2014

Moi. Täällä on 32-vuotias äijä Suomen Turusta ja haen sinusta 25-40-vuotias nainen seurustelukumppania ja ehkä myös tulevaa vaimoa.

Itse olen hyvin itsenäinen ja asun yksin kerrostalossa, joten edellytän sinultakin hyvää itsenäistä tasoa eli että vähintään asut tuetusti ja osaat liikkua isoissa kaupungeissa itsenäisesti.

Harrastan tietokoneiden kanssa koodailua ja valokuvausta ja hieman myös sävellän Guitar Pro5 -ohjelmalla.

Osaan myös kokkailla hyviä sapuskoja ja tykkään matkustelusta laivoilla. Olen herrasmies eli kiltti ja otan toiset huomioon.

Toivon että olisit uskollinen ja että et lopeta yhteydenpitoa heti parin meilin jälkeen. Toivon että olisit Turusta tai lähialueilta. Mutta saat toki olla muualtakin akselilla Turku-Tampere-Helsinki.

Eipä tässä muuta, jään odottelemaan vastauksia ja että jokohan osuisi kohdilleen.

Vastaukset sähköpostilla: make.makela797(at)gmail.com

Etsin 37-42-vuotiasta poikaystävää

10.6.2014

Moi! Minä olen Mari Oksanen, asun Kuopiossa ja olen 41 vuotta.

Etsin itselleni poikaystävää. Mieluiten 37-42-vuotiasta. Toivon että asut lähellä Kuopiota, mutta voit asua muuallakin Suomessa. Poikaystäväni pitää olla luotettava ja huumorintajuinen. Lisäksi poikaystäväni pitää olla raitis, eikä hän saa polttaa tupakkaa.

Minä harrastan kävelyä, kirjeenvaihtoa, musiikin kuuntelua ja uintia. Minä olen raitis, enkä polta tupakkaa.

Vastaukset sähköpostilla: mari.oksanen(at)dnainternet.net

Odotan kirjeitä 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta

10.6.2014

Olen 47-vuotias sosiaalinen mies. Harrastan musiikin kuuntelua ja valokuvausta sekä luonnossa liikkumista. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja vapaa-ajallani käyn mielelläni seurakunnan tilaisuuksissa.

Odotan kirjeitä noin 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta.

Vastaukset kirjeellä

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Petri Hämeestä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 22-32-vuotiasta naista

4.6.2014

Olen 34-vuotias mies. Olen savuton ja rehellinen. Harrastan nettailua ja lukemista.

Etsin 22-32-vuotiasta naista kirjeenvaihtokaveriksi.

Nimimerkki: Paate

Vastaukset sähköpostilla: tpaatuja(at)gmail.com