Kirjeenvaihto

Etsin kirjeenvaihtokaveria ja ystävää arkeen

1.2.2012

Moi!

Olen 53-vuotias mies Pieksämäeltä. Etsin kirjeenvaihtokaveria ja ystävää arkeen.

Olen huumorintajuinen ja liikunnallinen nuorekas herrasmies. Harrastan lentopalloa, pyöräilyä, hiihtoa, kuuntelen musiikkia ja tykkään katsoa televisiota. Asun palvelukodilla omassa asunnossa. Kuvani saat kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jouko Pieksämäeltä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin ystävää tositarkoituksella.

31.1.2012

Olen 49 v, töissä käyvä, itsenäisesti asuva, liikuntaa harrastava raitis mies.

Etsin ystävää tositarkoituksella.

Asun Rautalammilla.

Teuvo

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin vakituista elämänkumppania Oulusta

31.1.2012

JaakkoMoikka

Olen Jaakko Lehtola Oulusta. Etsin vakituista elämänkumppania Oulusta. Harrastan jalkapalloa, salibandya, karaokea, lenkkeilyä ja telkkarin
katsomista.

Olen 36 vuotta, mutta täytän heinäkuun 2. päivä 37 vuotta.

Olen rehellinen, luotettava. Ottakaa pikaisesti yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jaakko Oulusta
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin uusia ystäviä

5.1.2012

ToniHEI, oon Helsingistä, 25-vuotias mies. Olisi kivaa saada uusia ystäviä. Se jos sopii hyvin, olisin tositarkotuksella liikkeellä.

Oon avoin, sosiaalinen sekä rehellinen. Tykkään ihmisten kaa juttelemisesta.

Käyn töissä säännöllisesti. Teen työkseni laivasiivousta.

Jos joku haluaa, käytän sähköpostia, mesen voi kans lisätä. Osoite on toni1_60(at)hotmail.com

Etsin 29–31-vuotiasta naista

27.12.2011

Olen 32-vuotias poika. Olen lievästi kehitysvammainen.

Olen rehellinen ja savuton. Harrastan nettailua ja lukemista ja jumppaamista.

Haen 29–31-vuotiasta naista. Lääkitys ei haittaa.

Nimimerkki Paate

Vastaukset sähköpostilla: paatuja(at)gmail.com

Haluan kirjeenvaihtoon miesten kanssa

16.12.2011

Moi, minä olen nainen Pudasjärveltä. Minun ikä on 45 vuotta.   Minä haluan kirjeenvaihtoon miesten kanssa. Ikä saapi olla 45–47 vuotta.

Minä harrastan karaokelaulua, tanssimista, kävelyä. Kesällä pyöräilen.

Minä olen rehellinen, puhelias, iloinen, huumorintajuinen.  Minä käyn töissä Pudasjärven työkeskuksessa.

Vastaukset sähköpostilla: ul-pukka(at)suomi24.fi

Etsin tyttöystävää

12.12.2011

Olen 25-vuotias lievästi kehitysvammainen. Opiskelen vielä. Harrastan liikuntaa, salilla käyntiä, tanssia, elokuvat ja musiikki.

Olen pitkä, iloinen kaveri. En tupakoi.

Etsin noin 20–30-vuotiasta mielellään mukautetun koulun suorittanutta reipasta naista. Mielellään Helsinki–Vantaa–Espoo-seudulta.

Yst. vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Helmeri Helsingistä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin uusia kamuja ja kirjeystäviä

12.12.2011

Olen 30v Pirita Oulusta. Olen 165/70/80b, kiva, luotettava, h-tajuinen, tanssia harrastava. Tykkään laulaa karaokea ja tykkään eläimistä.

Ois kiva käydä laulamassa ja tanssimassa ja elokuvissa jonku kamun kanssa. Ois kiva saada uusia
kamuja ja kirjeystäviä. Ottakaa yhteyttä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Pirita Oulusta
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Tai sähköpostilla: pirita-lukinmaa(at)suomi24.fi

Etsin tyttöystävää tai ystävää

12.12.2011

Hei! Olen ensi vuonna kolmekymppinen mies Turusta! Olen luonteeltani joskus hieman ujo, mutta hyvällä huumorintajulla varustettu pakkaus :) .

Etsin tyttöystävää tai ystävää jakamaan elämän polkua!

Harrastan sähköpyörätuoli-salibandyä, biljardia ja totta kai penkkiurheilua :) .

Ota yhteyttä, jos sinulla on tilaa ja aikaa elämässäsi :) .

Terkuin, Maxim

Vastaukset sähköpostilla: maxim.kauppinen(at)gmail.com

Etsin naista tositarkoituksella

9.12.2011

MiikaEtsin tositarkoituksella naishenkilöä. Pitää olla kiinnostunut näistä asioista, on valmis muuttamaan yhteen. Tulla yritykseen mukaan, tuon oman panoksen. Siihen on valmis elämän loppuun asti.

Pitää ottaa huomioon, että minä olen politiikassa ja yhdistystoiminnassa mukana. Olen Miika 37-vuotias. Asun Raahessa. Yksin olen, sinkku. Auto ja ajokortti löytyy.

Niille vastaan vain, jolla on valokuva. Kännykän numero pitää olla mukana. Ja pittää olla valmis muuttamaan Raaheen.

Olen kiinnostunut, joka minun kanssa elämän hyvinä ja pahoina aikoina.

Vastaukset sähköpostilla: miika1974(at)suomi24.fi

Etsin ystävää

29.11.2011

Olen 36-vuotias mies Nastolasta. Harrastan uimista ja sukeltelua, kesäisin ajelen skootterilla ja talvella hiihdän.

Tykkään kovasti leipomisesta. Lempiruokani on maksalaatikko. Olen lievästi kehitysvammainen.

Toivon löytäväni melko samanikäisen tyttöystävän, joka asuisi Lahden lähistöllä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ari Nastolasta
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin tyttöystävää

18.11.2011

Moi

Minä olen lievästi kehitysvammainen. Oon 30v. Haluisin tyttöystävän.

En juo alkoholia. Harrastukseni ovat uinti ja SPR.

Hyvä bändi on Turisas ja Fm2000, Stam1na, Mokoma.

Mulla on yksi marsu. Mulla on Fas-kehitysvamma.

Haluisin, että lähetät mulle kuvan.

Vastaukset sähköpostilla hapanderi(at)jippii.fi

Etsin miesystävää Itä-Suomesta

24.10.2011

Hei, olen 34-vuotias nainen Mikkelistä. Etsin miesystävää, samanikäistä seuraa koko Itä-Suomen alueelta.

Kirjoitelkaa rohkeasti, niin vaihdetaan kuulumiset ja vaikka puhelinnumeroita.

Vastaukset sähköpostilla: paivihama(at)hotmail.com

Tai kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Päivi Mikkelistä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 35–45-vuotiasta naista

19.10.2011

Hei. Olen 52-vuotias rehellinen, sinisilmäinen, ruskeahiuksinen ja työssä käyvä mies Pohjanmaalta. Olen Ari nimeltä.

Etsin 35–45-vuotiasta naista kirjeenvaihtoon ja ehkä näkemäänkin. Lapset ei este.

Kirjoittele, jos kiinnostaa.

Vastaukset sähköpostilla: botom(at)suomi24.fi

Haluaisin tutustua 45–55-vuotiaaseen naiseen Turun seudulta

11.10.2011

Moi!

Haluaisin tutustua 45–55-vuotiaaseen raittiiseen, rehelliseen, luotettavaan naiseen Turun seudulta.

Olen 55-vuotias kohtelias, ystävällinen ja luotettava, lievästi kehitysvammainen poikamies Turusta. Asun rivitalossa omassa asunnossa asuntolan yhteydessä.

Pidän taiteista ja valokuvaamisesta sekä luonnossa liikkumisesta. Ota rohkeasti yhteyttä!

Sähköpostiosoitteeni on: karttunen.simo(at)gmail.com

Etsin 40–45-vuotiasta naisystävää

27.9.2011

Moi,

Olen Ari ja olen 45-vuotias. Harrastan pyöräilyä ja ulkoilua. Asun Vantaalla pienryhmäkodissa.

Etsin itselleni noin 40–45-vuotaista naisystävää, jonka kanssa voisin pyöräillä ja katsella elokuvia. Olisi myös mukava soitella perjantaisin, kun minulla on puhelinaika. Voisimme myös vierailla toistemme luona.

Tutustutaan ensin kirjeitse.

Terveisin Ari

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ari
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kaveria Etelä-Suomesta tai Lapista

26.9.2011

Olen 26-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Etelä-Suomesta. Etsin kaveria/ystävää  Etelä-Suomesta tai Lapista.

Toivoisin että kaveri tai ystävä olisi joko mua vähän nuorempi tai vähän vanhempi.

Meillä on mökki Lapissa ja vietän siellä kesälomat.

Luonteeltani olen kiltti ja vähän arka. Harrastan ulkoilua, keilailua ja viikonloppuisin shoppailua.

Vastaukset sähköpostilla: larzu85(at)hotmail.com

Etsin kirjeenvaihtoystävää 16–26-vuotiaista tytöistä tai pojista

5.9.2011

Olen 21-vuotias poika Jyväskylästä. Olen raitis, hyväntuulinen, rehellinen ja huumorintajuinen.

Tykkään liikunnasta, karaokesta, uimisesta ja hyvästä ruuasta. Pelaan jalkapalloa, sählyä, pingistä ja sulkapalloa. Käyn myös kuntosalilla ja tanssiharjoituksissa.

Kuulemisiin! :)   Kirjeet voi lähettää sähköpostiosoitteeseen JRiikola2(at)hotmail.com