Kirjeenvaihto

Etsin elämänkumppania ja kirjekaveria 35-40-vuotiaista naisista

15.4.2015

Hei!

Olen 44-vuotias mies Lohjalta. Olen 173 cm pitkä, painan 80 kg. Minulla on tummat, lyhyet hiukset ja siniset silmät. Etsin  elämänkumppania ja kirjekaveria tositarkoituksella. Olen lievästi kehitysvammainen.

Sinä kaunis, vapaa, rehevä nainen, iältäsi 35-40 vuotta. Voit olla tumma- tai vaaleahiuksinen. Voit olla lieväsi kehitysvammainen, mutta voit perustaa perheen.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Etsin rehellistä ja raitista miestä

15.4.2015

Olen Maija, 40-vuotias nainen Uudeltamaalta. Etsin rehellistä ja raitista miestä. Olen töissäkäyvä, iloinen, hauska, huumorintajuinen, kiltti ja lämmin ihminen. Haluaisin poikaystävän, jonka kanssa voisi käydä elokuvissa, syömässä ja tehdä kaikkea kivaa yhdessä.

Vastaukset sähköpostilla: maija.tuomainen40(at)gmail.com

Etsin pitkäaikaisia ja luotettavia kirjekavereita

14.4.2015

Postiluukkuni ja sähköpostini ovat viime aikoina täyttyneet
pelkästään mainoksista ja laskuista. Todella piristävää olisi löytää niistä kirjeitä.

Etsin pitkäaikaisia ja luotettavia kirjekavereita.

Mie oon 27-vuotias avoliitossa asuva mainen. Harrastan
lukemista, kirjeenvaihtoa, kissanhoitoa, pyörätuolitanssia, valokuvausta, vesiliikuntaa ja tietokonepelaamista.

Luonteeltani olen herkkä, avoin, empaattinen, rehellinen, luotettava, kiltti, huumorintajuinen, pessimistinen, syrjäänvetäytyväinen, melko puhelias ja suvaitsevainen.

Jään odottamaan vastauksia :) Rohkeasti vain yhteyttä ottamaan.

Vastaukset sähköpostilla: taskurapu88(at)suomi24.fi

Etsin ystäviä vähintään 18-vuotiaista naisista ja miehistä

14.4.2015

Etsin ystäviä vähintään 18-vuotiaista naisista ja miehistä ympäri Suomea. Yläikärajaa ei ole.

Olen itse 36-vuotias ja asun Tampereella. Harrastan liikuntaa, musiikin kuuntelua, tietokoneella oloa ja
lukemista. En juo alkoholia enkä polta tupakka.

Toivoisin, että sinäkin olisit raitis.

Vastaukset sähköpostilla: juha.jokinen2(at)netti.fi

Etsin 27-30-vuotiaita naisia kirjeenvaihtoon

13.4.2015

Olen Minna. Olen 26 vuotta. Asun Lieksassa.

Etsin 27-30-vuotiaita naisia ympäri Suomen kirjeenvaihtoon, soittelemaan ja tekstailemaan.

Harrastan muun muassa jumppaamista, lenkkeilyä, shoppailua, kirjeenvaihtoa ja lukemista. Tykkään myös lemmikeistä, muun muassa kissoista ja pikkukoirista :)

Ois kiva kirjoittaa sun kanssa kirjeitä ja vaihtaa puhelinnumeroita, niin voitais vaihtaa kuulumisia sillä tavalla.

Mulle voi kirjoittaa kirjeen. Puhelinnumeron annan sitten kirjeessä.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 44-47-vuotiasta naista elämänkumppaniksi

8.4.2015

Hei

Täällä olisi vapaa 44-vuotias mies Raumalta. Harrastan kirpputorilla käyntejä ja käyn myös kirjastossa. Olen myös töissä tuolla Rauman työkeskuksessa.

Olisi kiva seurustella sinun kanssasi. Sinun ikäsi saisi olla vaikka 44-47 vuotta. Ja elämänkumpaniksi naista täältä haen.

Kirjota minulle.

Vastauskset sähköpostilla: olkkonen.ari(at)gmail.com

Etsin 25-32-vuotiasta naista

7.4.2015

Olen 30-vuotias Juha. Pidän ulkoilusta, musiikista ja haluan kirjeenvaihtoseuraa, etten olisi yksinäinen.

Osaan myös huumoria. Olen kotoisin Ivalosta, mutta asun tällä hetkellä Rovaniemellä. Haluaisin kirjeenvaihtokaverin Lapista.

Toivoisin vastaamista kirjeellä mahdollisimman pian.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Juha
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin naisseuraa Tampereelta!

11.3.2015

terhoMoi!

Olen 35-vuotias Terho Tampereelta. Olen sinkku ja horoskoopiltani olen rapu. Harrastan kuntosalilla käyntiä ja satunnaisia kävelylenkkejä. Pidän erityisesti kukista ja laivaristeilyistä.

Etsin naispuolista ystävää käymään kanssani kauppahallissa, juttelemaan maailman menosta ja viettämään kanssani vapaa-aikaa. Etsin sekä ystäviä, että tyttöystävää.

Nainen saisi olla kunnollinen 30-45-vuotias Tampereella asuva. Ottakaa naiset yhteyttä mielellään kuvan kera!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Terho
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtoystävää ja sitä oikeaa 35-45-vuotiaista naisista

3.3.2015

carlOlen 41-vuotias mies Tampereelta. Etsin kirjeenvaihtoystävää sekä mahdollisesti
sitä oikeaa 35-45-vuotiaista naisista tositarkoituksella.

En ole työelämässä, joten kerkiän kirjoitella ja jakaa ajatuksia myöskin antaumuksella. Harrastan piirtelyä, puutöitä, maalailua, historiaa, kirjallisuutta, kirjoittelua, tietovisoja, uimista ja ulkoilua sekä tietysti musiikkia.

En juo, enkä polta, eikä sairauteni salli epäsäännöllisten
elämäntapojen viettämistä muutenkaan.

Luonteeltani olen huumorintajuinen ja iloinen-rempseä ja rehellinen. Olen rehellinen satakuntalainen, tamperelaistunut Viikinki.

Pidän eläimistä, mutta vain silloin, kun ne ovat ikkunan tuolla puolen.

Jos koit, että jokin liikahti sisälläsi, niin kirjoita mulle takaisin ja kerro salaiset ajatuksesi minulle.

Carl Bauer

Vastaukset sähköpostilla: rockarolla73(at)pp.inet.fi

Etsin naisseuraa Turun seudulta

25.2.2015

Hei!

Olen 55-vuotias mies Joakim Turusta ja etsin elämänkumppania naisesta ihan tositarkoituksella. Olen 175 cm pitkä ja olen päivisin työssä.

Ja harrastan ulkoilua, kuuntelen oikein hyvää musiikkia, katson TV:tä.

Etsin vaan Turun seudulta naisseuraa tositarkoituksella.

Vastaukset valokuvalla sitten.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 33-35-vuotiasta kirjekaveria ja elämänkumppania

19.2.2015

Hei! Olen 44-vuotias Lohjalta kotoisin oleva mies. Olen 173 cm pitkä ja painan 80 kg. Minulla on tummat, lyhyet hiukset ja siniset silmät. Harrastan kävelyä aika paljon. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin kirjekaveria ja elämänkumppania.

Etsin kaunista, vapaata, rehevää tyttöä, joka on lievästi kehitysvammainen ja voi perustaa perheen. Olet iältäsi 33-35-vuotias. Sinulla on tummat tai vaaleat pitkät hiukset.

Ota yhteyttä, niin tutustutaan.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Haluaisin löytää naisen, jota rakastaa

19.2.2015

Moi. Täällä olisi 28v kundi vailla sitä oikeaa naista. Haluaisin löytää naisen, jota rakastaa ja mennä naimisiin jne. Ottakaa yhteyttä. Tosirakkaus odottaa sua. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin 26-31-vuotiasta miestä

2.2.2015

Olen Minna. Olen sinkkunainen Lieksasta. Lieksa on Itä-Suomessa. Olen 26-vuotias. Oon asunut yksin jo pitkään, enkä ole löytänyt edelleenkään miestä.

Ois kiva, jos asuisit Itä- tai Keski-Suomessa. Saat olla 26-31 vuotta.

Käyn taikussa ma-ke. Mä teen taikussa erilaisia käsitöitä, piirustuksia, maalauksia, huovutustöitä, paperimassatöitä jne. :)

Oisi kiva, jos voitais ruveta seurustelemaan tositarkoituksella.

Harrastan mm. lenkkeilyä, shoppailua, kirjeenvaihtoa ja lukemista sekä taidetta. Musamakuuni kuuluu laidasta laitaan. Kuuntelen kotimaista heviä, suomipoppia ja suomirokkia.

Mulle voi kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen minna.kokko88(at)hotmail.com.

Haluaisin kirjoitella naisten ja miesten kanssa

2.2.2015

Olen 45-vuotias mies Vaasasta ja haluaisin kirjoitella naisten
ja miesten kanssa! Kerään harrastuksenani keräilykortteja
ja voisin vaihtaa ystävien kanssa!

Sähköpostini: pasi.haapa-ahoa8(at)hotmail.com

ps. Keräilykortteja voi tehdä myös itse!
ps. Kirjoitellaan!

Tv. Pasi!

Etsin kirjeenvaihtokavereita

30.1.2015

Moi te kaikki nuoret naiset. Laittakaa mulle postia. Täällä kirjoittaa 49-vuotias komea ja charmikas mies. Harrastan matkustelua ja kirjoitan kirjeitä joka viikko. Olen horoskoopiltani jousimies.

Vastaukset sähköpostilla: v.siren(at)luukku.com

Etsin kirjetoveria miehistä ja naisista

28.1.2015

ullamaijaHei,

Olen 56-vuotias nainen Ikaalisista. Harrastan uintia ja musiikinkuuntelua. Pidän eläimistä ja valokuvien keräämisestä.  Etsin suunnilleen samanikäistä kirjetoveria sekä miehistä että naisista. Olisi hauska tutustua. Jään odottelemaan kirjettäsi!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ulla-Maija
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin seuraa 40-60-vuotiaista naisista

23.1.2015

Etsin seuraa 40-60-vuotiaista, liikunnallisista ja reippaista naisista. Olen kohta 57-vuotias, urheilullinen mies, Pohjois-pohjanmaalta. Olisi kiva, jos asuisit Oulun seudulla.

Tykkään laulaa karaokea, liikkua ja urheilla, shoppailla ja tapailla ihmisiä.

En käytä alkoholia enkä tupakoi.

Asun itsenäisesti ja kuljetan työkseni vanhuksille ruokaa.

Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan!

Vastaukset sähköpostilla: maketheikkinen(at)gmail.com

Etsin kumppaniksi 25-40-vuotiasta naista

19.1.2015

Terve.

Olen 33-vuotias äijä Turusta ja etsin seurustelukumppaniksi noin 25-40-vuotiasta naista.

Olen taiteilijasielu eli sävellän musiikkia ja valokuvaan. Tykkään romanttisista koti-illoista toisen kanssa.

Olis kiva saada kumppani rinnalleni. Kirjoittele niin tutustutaan paremmin.

Vastaukset sähköpostilla: markomakela(at)outlook.com

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella

8.1.2015

Minä olen 32 vuotta vanha. Minä istun sähköpyörätuolissa. Toivottavasti se ei haittaa sua. Minä asun Vattuniemen ryhmäkodissa Lauttasaaressa.

Minä olet luottava ja rehellinen ja iloinen ja positiivinen ja reipas nuori mies. Mulla on lievä astma ja eläin- ja siitepölyallergia.

Minä käyn päivätoiminnassa tiistaisin ja keskiviikkoisin. Minä harrastan musiikin kuuntelua ja epäsäännöllisen säännöllisesti käyn uimassa. Mulla on henkilökohtainen avustaja.

Minä en petä enkä jätä.

Minä olen etsimässä itselleni tyttöystävää tositarkoituksella.

Voisitko sinä kirjoittaa mulle mahdollisimman pian takaisin?

Vastaukset sähköpostilla: juha.nikkinen(at)suomi24.fi

Etsin 40-50-vuotiasta naista

7.1.2015

Kuva Teuvosta kultamitali kaulassa.Moi! Olen 52-vuotias Poikamies Rautalammilta. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin Raitista ja tupakoimatonta 40-50-vuotiasta naista tositarkoituksella. Liikunnallisuudesta ja ruuanlaittotaidoista ei olisi haittaa. Harrastan urheilua, pääsääntöisesti kesällä juoksen maratoneja ja talvella hiihdän. Tykkään myös pyöräillä kesäisin ja kuunnella iskelmämusiikkia. Käyn töissä Rautalammilla työkeskuksessa ja kudon siellä mattoja. Asun itsekseni omassa kerrostaloyksiössä.

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi uskovaista miestä

30.12.2014

Olen kehitysvammainen uskovainen nainen Lohjalta. Sinä mies, joka olet uskovainen ja käyt joka Sunnuntai kirkossa ja ymmärrät, jos joku rukoilee ääneen, kirjoita minulle. Toivon, että et asu asuntolassa ja että sinulla ei ole edunvalvojaa.

Vastaukset sähköpostilla: hennakoskelahemu(at)outlook.com

Etsin seuraa, ystäviä ja kavereita

23.12.2014

katjaOlen 23-vuotias nainen. Etsin seuraa, ystäviä ja kavereita. Olen lievästi kehitysvammainen ja harrastan kaikkea japanilaisuutta. Asun Paimiossa asuntolassa.

Voit laittaa kirjeen tai sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: johansson-katti91(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Katja
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria 30-40-vuotiaista naisista ja miehistä

15.12.2014

Etsin kirjeenvaihtokaveria 30-40-vuotiaista naisista ja miehistä mielellään Etelä-Suomesta.

Itse olen 33-vuotias nainen ja asun Orimattilassa. Harrastan ratsastusta, käsitöitä ja ulkoilua.

Minulla on Foxi-niminen kissa.Tykkään kuunnella musiikkia ja käydä konserteissa.

Tykkäisin keskustella samanhenkisten mukavien tyyppien kanssa.

Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: pirskanensatu(at)gmail.com

Laittakaahan postia tulemaan.

Terveisin Satu

Etsin 50-60-vuotiasta naisseuraa Lapin alueelta

26.11.2014

Hei. Etsin itselleni 50-60-vuotiasta naisseuraa tositarkoituksella. Olen itse 55-vuotias poikamies. Saisit olla Lapin alueelta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Keijo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita eri puolilta Suomea

10.11.2014

Moikka kaikki! Olen 20-vuotias nainen Keski-Suomesta, ja etsin itselleni kirjeenvaihtokavereita eri puolilta suomea.
Tykkään leipoa, kokata, kuunnella musiikkia ja laulaa. Myös tanssiminen on kiva. Pidän eläimistä. Itselläni on tällä hetkellä 2 gerbiiliä.
Olen opiskelija, ja opiskelen viimeistä vuotta merkonomiksi.

Jos kiinnostaa, laita meiliä sähköpostiini: midia.alhanan(at)hotmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää tai kirjekaveria

10.11.2014

Hei! Onko Lohjan alueelta 25-30-vuotiasta kaunista, vapaata, rehevää tyttöä? Voit olla tumma- tai vaaleahiuksinen. Etsin tositarkoituksella tyttöystävää tai kirjekaveria. Voit olla lievästi kehitysvammainen. Itsekin olen lievästi kehitysvammainen. Olen 43-vuotias mies Lohjalta. Minulla on tummat lyhyet hiukset ja siniset silmät. Painan 80 kiloa ja harrastan kävelyä.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä

6.11.2014

Minä olen nainen Lapista päin ja etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä.

Minä pidän ulkoilusta ja musiikin kuuntelusta. Pidän jyrsiöistä. Mulla on kaksi gerbiiliä. Olen kaikkiruokainen. Mun lempivärit ovat turkoosi ja pinkki.

Ottakaa toki yhteyttä, jos kiinnostuitte.

Odottelen kirjeitänne. Kuva olisi mukava saada kirjeessäkin mukana :)

Mulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen sussu.y(at)hotmail.com.