Kirjeenvaihto

Etsin naisseuraa Turun seudulta

25.2.2015

Hei!!!

Olen 55-vuotias mies Joakim Turusta ja etsin elämänkumppania naisesta ihan tositarkoituksella. Olen 175 cm pitkä ja olen päivisin työssä.

Ja harrastan ulkoilua, kuuntelen oikein hyvää musiikkia, katson TV:tä.

Etsin vaan Turun seudulta naisseuraa tositarkoituksella.

Vastaukset valokuvalla sitten.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Joakim
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 33-35-vuotiasta kirjekaveria ja elämänkumppania

19.2.2015

Hei! Olen 44-vuotias Lohjalta kotoisin oleva mies. Olen 173 cm pitkä ja painan 80 kg. Minulla on tummat, lyhyet hiukset ja siniset silmät. Harrastan kävelyä aika paljon. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin kirjekaveria ja elämänkumppania.

Etsin kaunista, vapaata, rehevää tyttöä, joka on lievästi kehitysvammainen ja voi perustaa perheen. Olet iältäsi 33-35-vuotias. Sinulla on tummat tai vaaleat pitkät hiukset.

Ota yhteyttä, niin tutustutaan.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Haluaisin löytää naisen, jota rakastaa

19.2.2015

Moi. Täällä olisi 28v kundi vailla sitä oikeaa naista. Haluaisin löytää naisen, jota rakastaa ja mennä naimisiin jne. Ottakaa yhteyttä. Tosirakkaus odottaa sua. Asun Etelä-Pohjanmaalla.

Vastaukset sähköpostilla: 1986pekka(at)gmail.com

Etsin 26-31-vuotiasta miestä

2.2.2015

Olen Minna. Olen sinkkunainen Lieksasta. Lieksa on Itä-Suomessa. Olen 26-vuotias. Oon asunut yksin jo pitkään, enkä ole löytänyt edelleenkään miestä. Ois kiva, jos asuisit Itä- tai Keski- Suomessa. Saat olla 26-31 vuotta. Käyn taikussa ma-ke. Mä teen taikussa erilaisia käsitöitä, piirustuksia, maalauksia, huovutustöitä, paperimassatöitä jne… :) Oisi kiva jos voitais ruveta seurustelemaan tositarkoituksella. Harrastan mm. lenkkeilyä, shoppailua, kirjeenvaihtoa ja lukemista sekä taidetta. Musamakuuni kuuluu laidasta laitaan. Kotimaista heviä, suomipoppia ja suomirokkia. Mulle voi kirjoittaa sähköpostia osoitteeseen minna.kokko88(at)hotmail.com.

Haluaisin kirjoitella naisten ja miesten kanssa

2.2.2015

Olen 45-vuotias mies Vaasasta ja haluaisin kirjoitella naisten
ja miesten kanssa! Kerään harrastuksenani keräilykortteja
ja voisin vaihtaa ystävien kanssa!

Sähköpostini: pasi.haapa-ahoa8(at)hotmail.com

ps. Keräilykortteja voi tehdä myös itse!
ps. Kirjoitellaan!

Tv. Pasi!

Etsin kirjeenvaihtokavereita

30.1.2015

Moi te kaikki nuoret naiset. Laittakaa mulle postia. Täällä kirjoittaa 49-vuotias komea ja charmikas mies. Harrastan matkustelua ja kirjoitan kirjeitä joka viikko. Olen horoskoopiltani jousimies.

Vastaukset sähköpostilla: v.siren(at)luukku.com

Etsin kirjetoveria miehistä ja naisista

28.1.2015

ullamaijaHei,

Olen 56-vuotias nainen Ikaalisista. Harrastan uintia ja musiikinkuuntelua. Pidän eläimistä ja valokuvien keräämisestä.  Etsin suunnilleen samanikäistä kirjetoveria sekä miehistä että naisista. Olisi hauska tutustua. Jään odottelemaan kirjettäsi!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Ulla-Maija
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin seuraa 40-60-vuotiaista naisista

23.1.2015

Etsin seuraa 40-60-vuotiaista, liikunnallisista ja reippaista naisista. Olen kohta 57-vuotias, urheilullinen mies, Pohjois-pohjanmaalta. Olisi kiva, jos asuisit Oulun seudulla.

Tykkään laulaa karaokea, liikkua ja urheilla, shoppailla ja tapailla ihmisiä.

En käytä alkoholia enkä tupakoi.

Asun itsenäisesti ja kuljetan työkseni vanhuksille ruokaa.

Ota rohkeasti yhteyttä niin jutellaan!

Vastaukset sähköpostilla: maketheikkinen(at)gmail.com

Etsin kumppaniksi 25-40-vuotiasta naista

19.1.2015

Terve.

Olen 33-vuotias äijä Turusta ja etsin seurustelukumppaniksi noin 25-40-vuotiasta naista.

Olen taiteilijasielu eli sävellän musiikkia ja valokuvaan. Tykkään romanttisista koti-illoista toisen kanssa.

Olis kiva saada kumppani rinnalleni. Kirjoittele niin tutustutaan paremmin.

Vastaukset sähköpostilla: markomakela(at)outlook.com

Etsin tyttöystävää tositarkoituksella

8.1.2015

Minä olen 32 vuotta vanha. Minä istun sähköpyörätuolissa. Toivottavasti se ei haittaa sua. Minä asun Vattuniemen ryhmäkodissa Lauttasaaressa.

Minä olet luottava ja rehellinen ja iloinen ja positiivinen ja reipas nuori mies. Mulla on lievä astma ja eläin- ja siitepölyallergia.

Minä käyn päivätoiminnassa tiistaisin ja keskiviikkoisin. Minä harrastan musiikin kuuntelua ja epäsäännöllisen säännöllisesti käyn uimassa. Mulla on henkilökohtainen avustaja.

Minä en petä enkä jätä.

Minä olen etsimässä itselleni tyttöystävää tositarkoituksella.

Voisitko sinä kirjoittaa mulle mahdollisimman pian takaisin?

Vastaukset sähköpostilla: juha.nikkinen(at)suomi24.fi

Etsin 40-50-vuotiasta naista

7.1.2015

Kuva Teuvosta kultamitali kaulassa.Moi! Olen 52-vuotias Poikamies Rautalammilta. Olen lievästi kehitysvammainen. Etsin Raitista ja tupakoimatonta 40-50-vuotiasta naista tositarkoituksella. Liikunnallisuudesta ja ruuanlaittotaidoista ei olisi haittaa. Harrastan urheilua, pääsääntöisesti kesällä juoksen maratoneja ja talvella hiihdän. Tykkään myös pyöräillä kesäisin ja kuunnella iskelmämusiikkia. Käyn töissä Rautalammilla työkeskuksessa ja kudon siellä mattoja. Asun itsekseni omassa kerrostaloyksiössä.

Vastaukset sähköpostilla: teuvo.pontynen(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveriksi uskovaista miestä

30.12.2014

Olen kehitysvammainen uskovainen nainen Lohjalta. Sinä mies, joka olet uskovainen ja käyt joka Sunnuntai kirkossa ja ymmärrät, jos joku rukoilee ääneen, kirjoita minulle. Toivon, että et asu asuntolassa ja että sinulla ei ole edunvalvojaa.

Vastaukset sähköpostilla: hennakoskelahemu(at)outlook.com

Etsin seuraa, ystäviä ja kavereita

23.12.2014

katjaOlen 23-vuotias nainen. Etsin seuraa, ystäviä ja kavereita. Olen lievästi kehitysvammainen ja harrastan kaikkea japanilaisuutta. Asun Paimiossa asuntolassa.

Voit laittaa kirjeen tai sähköpostia.

Vastaukset sähköpostilla: johansson-katti91(at)hotmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Katja
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokaveria 30-40-vuotiaista naisista ja miehistä

15.12.2014

Etsin kirjeenvaihtokaveria 30-40-vuotiaista naisista ja miehistä mielellään Etelä-Suomesta.

Itse olen 33-vuotias nainen ja asun Orimattilassa. Harrastan ratsastusta, käsitöitä ja ulkoilua.

Minulla on Foxi-niminen kissa.Tykkään kuunnella musiikkia ja käydä konserteissa.

Tykkäisin keskustella samanhenkisten mukavien tyyppien kanssa.

Minuun voi ottaa yhteyttä sähköpostilla: pirskanensatu(at)gmail.com

Laittakaahan postia tulemaan.

Terveisin Satu

Etsin 50-60-vuotiasta naisseuraa Lapin alueelta

26.11.2014

Hei. Etsin itselleni 50-60-vuotiasta naisseuraa tositarkoituksella. Olen itse 55-vuotias poikamies. Saisit olla Lapin alueelta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Keijo
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin kirjeenvaihtokavereita eri puolilta Suomea

10.11.2014

Moikka kaikki! Olen 20-vuotias nainen Keski-Suomesta, ja etsin itselleni kirjeenvaihtokavereita eri puolilta suomea.
Tykkään leipoa, kokata, kuunnella musiikkia ja laulaa. Myös tanssiminen on kiva. Pidän eläimistä. Itselläni on tällä hetkellä 2 gerbiiliä.
Olen opiskelija, ja opiskelen viimeistä vuotta merkonomiksi.

Jos kiinnostaa, laita meiliä sähköpostiini: midia.alhanan(at)hotmail.com

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöystävää tai kirjekaveria

10.11.2014

Hei! Onko Lohjan alueelta 25-30-vuotiasta kaunista, vapaata, rehevää tyttöä? Voit olla tumma- tai vaaleahiuksinen. Etsin tositarkoituksella tyttöystävää tai kirjekaveria. Voit olla lievästi kehitysvammainen. Itsekin olen lievästi kehitysvammainen. Olen 43-vuotias mies Lohjalta. Minulla on tummat lyhyet hiukset ja siniset silmät. Painan 80 kiloa ja harrastan kävelyä.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä

6.11.2014

Minä olen nainen Lapista päin ja etsin kirjeenvaihtokaveria naisista ja miehistä.

Minä pidän ulkoilusta ja musiikin kuuntelusta. Pidän jyrsiöistä. Mulla on kaksi gerbiiliä. Olen kaikkiruokainen. Mun lempivärit ovat turkoosi ja pinkki.

Ottakaa toki yhteyttä, jos kiinnostuitte.

Odottelen kirjeitänne. Kuva olisi mukava saada kirjeessäkin mukana :)

Mulle voi lähettää sähköpostia osoitteeseen sussu.y(at)hotmail.com.

Etsin 18-34-vuotiasta poikaystävää

27.10.2014

Hei. Etsin reipasta, itsenäistä, iloista, hauskaa, rehellistä, tupakoimatonta poikaystävää. Ikää saisi olla 18-34 vuotta. EN ETSI SEKSISUHDETTA. Mä olen 26-vuotias nainen ja asun Helsingissä. Tykkään musiikista, liikunnasta, luen kirjoja. Tosi tarkoituksella etsin. Viestejä jään odottaman.

Vastaukset sähköpostilla: pikkainen(at)luukku.com

Haen miestä kirjeenvaihtokaveriksi

27.10.2014

JaanaLehtinen 004Moi! Olen 29-vuotias nainen Hämeestä. Käyn työtoiminnassa. Kuuntelen paljon kotimaista tanssi-ja popmusiikkia, katson myös televisiota ja lenkkeilen.

Haen suurinpiirtein samanikäistä miestä kirjeenvaihtokaveriksi.

Nimimerkki: tyttö hämeestä

Vastaukset sähköpostilla: jana.lehtinen(at)hotmail.com

Etsin 20-25-vuotiasta poikaystävää Tampereen alueelta

27.10.2014

NimetönHei! Olen 19-vuotias lievästi kehitysvammainen nainen Tampereelta. Etsin 20-25-vuotiasta poikaystävää Tampereen alueelta. Asun vielä vanhempieni kanssa, mutta toivottavasti saisin vuoden sisällä oman asunnon. Luonteeltani olen rauhallinen, ystävällinen ja kohtelias. Harrastan ratsastusta ja joskus käsitöitä. Tykkään elokuvista, mökkeilystä, hyvästä ruuasta ja rauhallisista koti-illoista.

Vastaukset sähköpostilla: rebekkatoivonen(at)gmail.com

Odotan kirjeitä 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta

20.10.2014

PetriLummeOlen 47-vuotias sosiaalinen mies. Harrastan musiikin kuuntelua ja valokuvausta sekä luonnossa liikkumista. Käyn töissä toimintakeskuksessa ja vapaa-ajallani käyn mielelläni seurakunnan tilaisuuksissa.

Odotan kirjeitä noin 45-50-vuotiailta naisilta Hämeen alueelta.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Petri Hämeestä
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 25-30-vuotiasta tyttöä Uudeltamaalta

9.10.2014

Hei!

Olen 43-vuotias mies Lohjalta. Olen 173 cm pitkä ja painan 80 kg. Minulla on tummat lyhyet hiukset ja siniset silmät.

Etsin Uudeltamaalta kaunista, vapaata, rehevää tyttöä,
ilältä 25-30 vuotta, tumma tai vaalea hiuksista,
tositarkoituksella elämänkumppaniksi. Etsin tyttöä, jolla ei ole alkoholiongelmaa.

Vastaukset sähköpostilla: jarppe5(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Jarppe
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haen 34-40-vuotiasta poikaystävää

8.10.2014

Olen Päivi 36v. Olen lievästi kehitysvammainen ja Mäntyharjulta. Olen sinkku. Harrastan käsitöitä, lukemista ja ulkoilen koiran kanssa. Olisi kiva saada poikaystävä.

Haen rehellistä ja luotettavaa poikaystävää, joka ei polta ja on raitis. Ikä saisi olla 34-40-vuotias. Laita itsestäsi valokuva. Olethan lievästi kehitysvammainen tai cp-vammainen, ei yhden kirjeen kirjoittaja.

Laita sähköpostia tulemaan ja kirjeitä postissa.

Vastaukset sähköpostilla: paivivitikainen1(at)gmail.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki johanna78
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Kavereita/ystäviä etsimässä

6.10.2014

Moikka

Olen 32-vuotias nainen Suonenjoelta.
Harrastan pyöräilyä, ruuanlaittoa, käsitöiden tekemistä.
Olen iloinen, rehellinen, avoin.
Olisi kiva, jos olisit samoja ikiä. Voit olla mies
tai nainen.

Vastaukset sähköpostilla: riitukka23(at)hotmail.com

Etsin tyttöystävää Uudeltamaalta

1.10.2014

Komea mies hakee tyttöystävää 34-48-vuotiaista naisista Uudeltamaalta. Harrastan näyttelemistä ja konserteissa käymistä.

Vastaukset sähköpostilla: janne.lakso(at)hotmail.com

Etsin kavereita

18.9.2014

Moi!

Olen 30-vuotias mies Joensuusta. Harrastan sählyä ja musiikin kuuntelua. Olen iloinen ja mukava. Katson elokuvia. Pyöräilen kovasti. Nyt etsin kavereita.

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Mikko
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Haluaisin kirjeenvaihtokavereita Porin ja Rauman seudulta

16.9.2014

Heippa. Haluaisin 32-35-vuotiaita kirjeenvaihtokavereita Rauman ja Porin seudulta. Harrastan pyöräilyä ja käyn diskossa.

Vastaukset sähköpostilla: aki.norlund(at)luukku.com

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Aki
Viljatie 4 A
00700 Helsinki

Etsin 26-30-vuotiaita naisia ja miehiä kirjeenvaihtoon

10.9.2014

Olen Minna. Olen 26 vuotta. Asun Lieksan palvelukodissa. Etsin 26-30-vuotiaita naisia ja miehiä Itä- ja Etelä-Suomesta ja Karjalasta kirjeenvaihtoon, soittelemaan ja tekstailemaan.

Harrastan muun muassa lenkkeilyä, shoppailua, taidetta ja lukemista. Käyn taikussa ma, ti ja ke tekemässä taidetta. Tykkään myös leipoa ja ruuanlaitamisesta. Kuuntelen kaikenlaista musaa laidasta laitaan. :)

Ois kiva jos laittaisit oman puhelinnumerosi ekaan kirjeeseen. :) Laitan oman puhelinnumeroni ekassa kirjeessä ihan varmasti. Ja voidaan vaihtaa puhelimessa kuulumisia. :)

Kirjoittele mahdollisimman pian postia, koska mulla tulee harvoin kirjoitettua sähköpostia nykyisin. Mutta tämä kirjeposti ois kiva luettava!!! :)

Odotan vastaustasi pian saapuvaksi!

Vastaukset kirjeellä:

Kehitysvammaliitto/Verneri
Nimimerkki Minna
Viljatie 4 A
00700 Helsinki