Omat jutut

Kuuntele

Seuraatko Salatut elämää -tv-sarjaa?

Sarjasta jäi pois jokunen vuosi sitten Roosa Kemppainen. Hän muutti äitinsä kanssa Turkuun.

Vernerissä alkaa uusi kirjoituskilpailu, jossa Vernerin kävijät saavat jatkaa Roosan tarinaa. Kirjoita meille, mitä Roosalle tapahtui Turun muuton jälkeen.

Osanottajien kesken arvotaan palkinto!

Lue, mihin sarjassa jäätiin.


Mitä Roosalle nykyisin kuuluu? Jatka Roosan tarinaa Vernerissä?


Meidän oppilaitoksemme -sivuilla on tekstejä erityisammattioppilaitoksilta.

Meidän toimintakeskuksemme -juttusarjassa eri toimarit esittelevät omaa toimintaansa.

Oikeudet-jutuissa pohditaan oikeuksia, otetaan kantaa tasa-arvoon, elämään, ihmissuhteisiin ja työhön.

Jatkokertomus on hupimielellä tehty vakavahenkinen rakkaustarina.