Elokuva-arvostelut

Elokuva-arvostelut on Vernerin sarja, jossa Iris Rasi arvostelee elokuvia. Pääset arvosteluihin linkeistä alla.

Iris ja elokuvat

Elokuva-arvostelutTästä voit lukea, millaisista elokuvista Iris yleensä pitää.

Mikä on paras näkemäsi elokuva?
Vaikea kysymys! Jos pitää sanoa, niin sanon Titanic. Se on niin aidon näköinen ja hyvin tehty.

Kuka on lempinäyttelijäsi?
Daniel Graig uusissa James Bond -elokuvissa. Paras Bond-näyttelijä on kyllä Sean Connery!

Millaisista elokuvista pidät eniten?
Pidän monenlaisista elokuvista. Esimerkiksi toimintaelokuvista, draamasta ja komediasta sekä urheiludokumenteista. Olen kiinnostunut historiasta, joten siksi dokumentit ovat mielenkiintoisia. Katson kotimaisia ja ulkomaisia elokuvia.

Kuinka usein katsot elokuvia?
Katson elokuvia vähintään kerran viikossa. Elokuvat ovat kivaa viihdettä ja niitä on hauska katsoa kavereiden kanssa.

Iris on kotoisin Hyvinkäältä, Etelä-Suomesta.