Killinmäen videoryhmä

Tällä sivulla julkaistaan Killinmäen videoryhmän tekemiä videoita.

Killinmäen videoryhmä esittää: Hetken hukassa (2013). Tontut touhuavat arkisia askareitaan, kun jotain tapahtuu.

 

Killinmäen videoryhmä esittää: Ravintola Kärpänen keitossa (2007). Mykkäfilmin tyyliin tehty ravintola-aiheinen sketsi.

 

Killinmäen videoryhmä esittää: Hyviä ihmisiä (2012). Paljon hyviä ihmisiä on ilman työtä.

 

Killinmäen videoryhmä esittää: Tarzan ja kulkurin valssi (2008). Musiikkivideo, jossa lauluosuudet on toteutettu ryhmäläisten äänistä sämplätyillä ääninäytteillä.