Naisilla seisoo

Kuinka usein naisilla seisoo pimppi?

Vastaus:

Puhutaan, että miehillä seisoo. Tämä tarkoittaa sitä, että miehen penis jäykistyy eli nousee pystyyn.

Naisen emättimessä on osa, jonka nimi on klitoris. Klitoris turpoaa, kun nainen kiihottuu. Se on samanlainen reaktio kuin miehen peniksen seisominen. Naisen klitoris on paljon pienempi kuin miehen penis eli sen turpoamista on vaikea nähdä.

Miehen peniksen jäykistyminen ja naisen klitoriksen turpoaminen johtuu aina kiihottumisesta. On vaikea sanoa, kuinka usein nainen tai mies kiihottuu. Toiset kiihottuvat usein ja toiset harvoin. Kiihottumiseen ei ole oikeaa määrää.