Tietoa näistä sivuista
Mikä Verneri on?
Vernerin sivut on
kehitysvamma-alan
palvelu internetissä.
Otsikoiden alla on tietoa,
keskustelupalsta,
Kertun vastauspalvelu,
Leija-lehden juttuja,
tapahtumakalenteri ja kirjoituksia.
Sivut on kirjoitettu selkokielellä.
Selkokieli tarkoittaa sitä,
että tekstiä on helpompi lukea.
Miten löydän sivuilta tietoa?
Sivujen oikeassa ylälaidassa
on Hae-nappi.
Voit hakea sivuilta tietoa
kirjoittamalla sanan
valkoiseen laatikkoon
Hae-napin edessä.
Paina lopuksi Hae-nappia.
Kuka sivuja tekee?
Kehitysvammaliitossa työskentelevät
verkkotoimittajat kirjoittavat
Verneriin tekstejä ja lisäävät kuvia.
Raha-automaattiyhdistys puolestaan
antaa rahaa sivujen tekemiseen.
Lisäksi mukana on
kehitysvamma-alan järjestöjä,
erityishuoltopiirejä ja kuntayhtymiä.
Minne voin ottaa yhteyttä
Vernerin sivuista?
Jos sinulla on kysyttävää,
voit ottaa yhteyttä
sähköpostitse
osoitteeseen verneri@kvl.fi