Kuinka usein kannattaa harrastaa liikuntaa?
Liikuntaa ei kannata harrastaa usein. Yksi kerta kuukaudessa riittää. Liikuntaa kannattaa harrastaa vain kerran viikossa. Liikuntaa kannattaa harrastaa kaksi tai kolme kertaa viikossa.
Miten liikunta vaikuttaa lihaksiin?
Liikunta vahvistaa lihaksia. Liikunta tekee lihakset heikoiksi. Liikunta ei vaikuta lihaksiin.
Miten liikunta vaikuttaa painoon?
Paino laskee heti kun on aloittanut liikunnan. Liikunta lihottaa. Liikunta auttaa painonhallinnassa. On myös tärkeää syödä terveellisesti.
Miksi liikunnan jälkeen kannattaa venytellä?
Venyttely kasvattaa pituutta. Venyttely laskee painoa. Venyttely hoitaa lihaksia ja pitää vartalon notkeana.
Miksi hyvä kunto on tärkeä asia?
Hyvä kunto auttaa katsomaan enemmän telkkaria. Hyvä kunto auttaa saamaan uusia kavereita. Hyvä kunto vaikuttaa monella tavalla. Se auttaa jaksamaan ja pitää terveenä.