Tietoa Verneristä

Tuettu Veikkauksen tuotoilla -tunnusVerneri.net/selko on helppokäyttöinen sivusto kehitysvammaisille nuorille ja aikuisille.

Sivuston tekstit on kirjoitettu selkokielellä. Selkokieli tarkoittaa sitä, että tekstiä on helpompi lukea.

Miten sivuilta löytyy tietoa?

Tieto on jaettu kokonaisuuksiin. Näitä ovat esimerkiksi asuminen, vapaa-aika ja ihmissuhteet.

Voit etsiä sivuilta tietoa myös käyttämällä hakutoimintoa. Ruudun oikeassa yläkulmassa on Etsi-nappi. Kirjoita hakusana laatikkoon, joka on Etsi-napin vieressä. Paina lopuksi Etsi-nappia.

Kuka sivuja tekee?

Verneri.netin selkosivuja tekee toimittaja, joka on töissä Kehitysvammaliitossa.

Veikkaus antaa rahaa sivujen tekemiseen.

Lisäksi mukana on kehitysvamma-alan järjestöjä, erityishuoltopiirejä ja kuntayhtymiä.

Mihin voit ottaa yhteyttä?

Jos sinulla on kysyttävää Verneri.netistä, kirjoita sähköpostia seuraavaan osoitteeseen:

verneri(at)kvl.fi

Voit myös käyttää Palaute-sivulla olevaa lomaketta.