Videoita palkkatöistä

Palkkatyö on työtä, josta työnantaja maksaa työntekijälle palkkaa. Palkkatyöntekijä on työsuhteessa työnantajaan. Hän on siis tehnyt työnantajan kanssa työsopimuksen.

Tällä sivulla voit katsoa videoita palkkatöistä.

Vahtimestarina Helsingin opetusvirastossa

Markku Lindfors työskentelee vahtimestarina opetusvirastossa Helsingissä.

Videon on tuottanut Kehitysvammaisten Tukiliitto.

Lähettinä Hammaslääketieteen laitoksella

Heikki Oksanen ja Markus Lohikoski työskentelevät lähetteinä Hammaslääketieteen laitoksella Helsingissä.

Videon on tuottanut Kehitysvammaisten Tukiliitto.

Leipurin apulainen Leipotuvassa

Jessica Bergström on leipurin apulainen Helsingin Leipotuvassa.

Videon on tuottanut Kehitysvammaisten Tukiliitto.

Oikeus palkkatyöhön – Jannen video

Janne Ekholm työskentelee tiskarina huoltoaseman keittiössä.

Kehitysvammaliitto on toteuttanut videon yhteistyössä Radio Valon kanssa.

Oikeus palkkatyöhön – Hannun video

Hannu Kartjärvi on töissä bussivarikolla, jossa hän on työskennellyt jo yli kymmenen vuotta.

Kehitysvammaliitto on toteuttanut videon yhteistyössä Radio Valon kanssa.

Oikeus palkkatyöhön – Inkan video

Inka Timgren kertoo työstään ruokakaupassa.

Kehitysvammaliitto on toteuttanut videon yhteistyössä Radio Valon kanssa.