Vapaa-aika

Kuuntele

Näillä sivuilla on Yök, röökiä! -peli, postikortteja, testejä, keskustelupalsta, kirjeenvaihtoilmoituksia ja chatti eli juttelupaikka.

Mies on maalannut punaisia sydämiä paperille.

Testaa tunnetko kaveruuteen liittyviä pelisääntöjä.

Yök, röökiä! -peli auttaa sinua tupakkalakossa. Kerro pelistä myös kavereillesi!

Voit lähettää Vernerin postikortin kaverisi sähköpostiin. Postikortit on tehty Hempankaaren toimintakeskuksessa.

Visailu ihmisoikeuksista sisältää monta tärkeää kysymystä. Rakkaustesti puolestaan on Vernerin suosituin testi. Oletko sinä jo tehnyt sen ja muut testit?

Keskustelusivuille voit kirjoittaa oman mielipiteesi, jonka haluat kaikkien muidenkin lukevan. Joku voi vastata sinun viestiisi vielä viikkojenkin päästä.

Julkaisemme Vernerissä myös kirjeenvaihtoilmoituksia. Oman ilmoituksen voit lähettää sähköpostitse verneri@kvl.fi tai tavallisessa postissa: Verkkotoimittaja, Kehitysvammaliitto, Viljatie 4 A, 00700 Helsinki.

Chatti eli juttelupaikka on avoinna keskiviikkoisin iltapäivällä.
Chatissa siis jutellaan kirjoittamalla ihmisille, jotka ovat tulleet    
samaan aikaan chattiin.