Musiikki

Musiikkia on monenlaista. Musiikki ilostuttaa, vihastuttaa, surettaa, lohduttaa, rauhoittaa. Yksi tykkää laulaa, kun taas
toinen tykkää vaan kuunnella sitä.

Musiikkilajeja on monenlaisia. Joku tykkää hengellisestä, joku hevistä, joku iskelmästä, joku tanssimusiikista sekä joku tykkää räpistä. Joillekkin musiikissa tärkeintä on artisti tai yhtye, joillekin melodia, joillekin sanat. Yksi henkilö ei tykkää punk-musiikista, eikä punk-musiikkiin liittyvästä kiroilusta.

Minulle musiikissa tärkeää on sekä laadukas melodia että sanat. Minä olen musiikissa lähes kaikkiruokainen. Tykkään hengellisestä, oopperasta, tanssimusiikista, iskelmästä, rockista sekä hevistä. Minulle ei ole vielä tarttunut räppimusiikki. Vaikka en tykkää punk-rockin kiroilusta, tykkään ja kiinnitän huomioita punk-rock -kappaleiden sanoituksiin.

Kommentit

Kirjoittanut Essi
26.3.2018 klo 09:19
Minäkin tykkään musiikista. Sitä on kiva kuunnella ja se auttaa minua keskittymään. Suosikkimusiikkiani on hengellinen musiikki. Kuuntelen myös englanninkielistä ja japaninkielistä musiikkia. Osaan aika hyvin englantia ja opettelen japania. Jonain päivänä aion opetella soittamaan nokkahuilua.
Kirjoittanut tanja onttonen
12.4.2018 klo 17:28
Tanja Onttonen kuuntelee musiikkia aikaa paljon, lukee kirjoja aika paljon, osaa puhua englantia, vähän viroa. Osaa tehdä kaikkia käsitöitä kotona ja kankaan maalausta. Tykkää tanssia ja matkapyöräillä, uida, lenkkeillä ja otta aurinkoa.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.