tulosta
Etusivulle
Verneri.net
Tietoa
Vapaa-aika
Yök, röökiä! -peli
Ihmisoikeus-visa
Testit
Kaveruuden pelisäännöt -testi
Päihdepeli
Ystävyystesti
Rakkaustesti
Seksuaalisuus-testi
Politiikkatesti
Oletko rock -testi
Reissutesti
Lähetä kortti
Keskustelu
Kirjeenvaihtopalsta
Chatti
Verkko-Kerttu
Netti-Leija
Tapahtumat
Omat jutut
Seksuaalisuus-testi
Testaa, mitä tiedät seksistä ja seksuaalisuudesta.
1. Seksuaalisuus tarkoittaa
hyväilyä, seksiä, itsetyydytystä ja vaikka mitä
kahden aikuisen välistä ystävyyttä
yhteistä sänkyä.
2. Onko seksi tärkeää miehille vai naisille?
Seksi on tärkeää miehille ja naisille.
Seksi on miehille tärkeämpää.
Vain naiset ajattelevat seksiä.
3. Itsetyydytys tarkoittaa
suutelemista
oman kehon miellyttävää koskettelua
itsensä hyväilyä, joka on kiellettyä.
4. Mies tai nainen ehdottaa sinulle yhden yön juttua. Mitä teet?
Olet surullinen, uskot että hän ei välitä sinusta oikeasti.
Suostut, koska hän varmasti rakastaa sinua paljon.
Et ole kiinnostunut, koska etsit vakituista kumppania.
5. Haluaisit rakastella kumppanisi kanssa, mutta hän ei halua. Mitä teet?
Suutut ja sanot, että etsit uuden kumppanin.
Otat kuitenkin kiinni hänestä ja alat hyväillä. Ehkä hän muuttaa mielensä.
Ehdotat jotain muuta mukavaa yhdessä tekemistä.
6. Muista ehkäisy. Mistä voi ostaa kondomeja?
Kondomeja voi ostaa kaikista kaupoista ja kioskeista.
Kondomeja pitää tilata lääkäriltä.
Kondomeja kasvaa puussa.
7. Kenen kanssa voi jutella omista seksiasioista?
Seksiasioista voi puhua bussipysäkillä vastaantulijan kanssa.
Seksiasioista kannattaa kirjoittaa Internetin palstoille.
Hyvän ystävän kanssa voi puhua mistä vain.