Minun mielestäni!

Tervetuloa Minun mielestäni! -mielipidepalstalle. Tällä sivulla näkyy aina uusin kirjoitus. Muita mielipidekirjoituksia voi lukea ja kommentoida sivun alalaidassa näkyvästä Kaikki kirjoitukset -linkistä.

Vapaa-ajan apu

20.2.2017

Miksi toisilla on vapaa-ajan avustaja ja minulla ei ole? Minä olen tosi surullinen, kun minulla ei ole avustajaa vapaa-ajalle. Oletteko muut saaneet vapaa-ajan avustajaa?

Nimimerkki: I.H.

Kommentit

Kirjoittanut Minä vain
21.2.2017 klo 10:24
Ei minullakaan ole vapaa-ajalle avustajaa, vaikka tarvitsisin sellaisen. Sellaista ihmistä on etsitty jo pitkään, mutta ei ole löytynyt, koska heistä on pulaa. Yksi ihminen lupasi olla sellainen, mutta hän olikin huijari. Olen yksinäinen ja masentunut ilman avustajaa tai ystäviä.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.