Hoitaja käyttäytyy oudosti
Yksi hoitaja laittaa mun huoneen oven aina hirmu kovaa kiinni. Joskus se aukeaa samasta voimasta. Muilla ei aukea. Säikähdän sitä tosi paljon ja alan huutamaan ja itkemään.
Sitten se hoitaja suuttuu, jos en itse hae apua, vaan joku muu hakee. Mutta en voi silloin liikkua, vaan ainoastaan voin hengittää ja itkeä. Mutta sitten siihen tulee aina toinen hoitaja, niin rauhoitun.
Miksi hoitajat pitää aina maskia, vaikka ei olla sairaalassa?
Vastaus
Hei
Tietääkö hoitaja, että sinä säikähdät oven kovaa sulkemista? Oletko kertonut asiasta hänelle?
Voit kertoa hoitajalle, että säikähdät oven kovaa sulkemista. Voit pyytää hoitajaa sulkemaan oven hiljaa.
Voit kertoa asiasta myös jollekin toiselle hoitajalle tai vaikka teidän ryhmäkodin johtajalle. He voivat sitten pyytää tätä hoitajaa sulkemaan oven hiljaa.
Hoitajat pitävät maskia koronaviruksen takia. Maski suojaa asukkaita ja hoitajia koronavirukselta.
Toivotaan, että koronatilanne helpottaa ja hoitajien ei enää tarvitse käyttää maskia.