Tule juttelemaan musiikista InstaLiveen
Millaisesta musiikista tykkäät? Soitatko jotain soitinta?
Tule juttelemaan musiikista InstaLiveen keskiviikkona 26. helmikuuta kello 17.
Näin osallistut liveen:
- Seuraa Verneriä Instagramissa. Löydät Vernerin Instasta nimellä Verneri_net.
- Kun live alkaa, avaa Instagramin kotisivu.
- Vernerin profiilikuva hehkuu punaisena kotisivusi yläreunassa. Klikkaa profiilikuvaa.
Nähdään livessä!