Kerro meille mielipiteesi Verkko-Kertusta ja seksuaalineuvojasta

Verneri.netin vuoden 2018 kävijäkysely on nyt avattu. Keräämme tänä vuonna palautetta erityisesti Verkko-Kertusta, seksuaalineuvojasta ja kirjeenvaihtopalstasta. Kerro meille

  • Oletko kysynyt kysymyksiä ja onko vastauksista ollut sinulle hyötyä?
  • Oletko lähettänyt ilmoituksen kirjeenvaihtopalstalle ja oletko saanut vastausta?

Kyselyssä on yhteensä 24 kysymystä. Jokainen vastaaja on meille todella arvokas. Verneri.net on olemassa sinua varten. Auta meitä kehittämään sitä entistä paremmaksi.

Anna palautetta ja osallistu arvontaan. Arvomme kaksi 30 euron S-ryhmän lahjakorttia osallistujien kesken.

Pääset kyselyyn tästä linkistä (www.webropolsurveys.com).

Verneri.net kiittää kaikkia vastanneita! Autatte meitä tärkeässä työssä.