Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Blogataan yhdessä
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Blogataan yhdessä

Blogataan yhdessä on Vernerin lukijoiden yhteinen blogi.

Voit lähettää blogiin kirjoituksia ja kuvia sinulle tärkeistä aiheista. Voit kertoa blogissa kuulumisia, mielipiteitä tai antaa vinkkejä.

Lähetä kirjoitus ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Jos kuvissa on muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien julkaisuun.

Vernerin työntekijä muokkaa kirjoituksia ja kuvia ennen julkaisua.

Blogataan yhdessä

Hanna: Keväisiä kuvia

Kuvat: Hanna Ronkainen

10.3.2026

Pia: Sello ja tekoäly

Soitan selloa ja kyselin tekoälyltä sellon maailmasta. Tekoäly antoi sellon maailmasta hyviä tiivistelmiä. Useat ajatukset olivat minulle jo tuttuja, joten […]

8.3.2026

Pia: Kokemuksellinen oppiminen

Jos sinulla on koulussa vaikeaa, saattaa olla kyse erilaisesta tavasta oppia. Saatat olla kokemuksellinen oppija. Kokemuksia ovat esimerkiksi mitä näet, […]

2.3.2026

Pia: Fysiikkaa!

Olen autistinen henkilö ja tällä hetkellä erityisiä kiinnostuksiani ovat sellonsoitto ja fysiikka. Rakastin peruskoulussa fysiikkaa. Arvosana oli aina 10. Lopetin […]

28.2.2026

Soila: Minun äitini

Äitini käy silloin tällöin katsomassa mua. Käymme yhdessä ostoksilla. Ostamme mulle uudet kengät. Sitten käymme yhdessä syömässä. Itse tilaan pizzaa. […]

28.2.2026

Pia: Konserttia kohti

Tänään sain hyvää palautetta sellonsoitostani. Palaset ovat kohdillaan, mutta tarvitaan lisää treeniä siinä, että sello soisi enemmän värähtelemällä. Kauniimmin ja […]

24.2.2026

Soila: Heinähattu ja vilttitossu -sarjakuvat

Minulla on paljon Heinähattu ja Vilttitossu -sarjakuvia. Ne on mun lempi sarjakuvia. Niissä on kivoja kuvia. Mieluummin selaan kuvia kuin […]

23.2.2026

Niko: Lomareissu New Yorkiin

New York on iso kaupunki, jossa on paljon ihmisiä kadulla. New Yorkissa on hyvä ravintola. New Yorkissa on isoja autoja. […]

20.2.2026
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›
  • »
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä
Tilaa Uutiskirje Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook