Selkosivut
Selkosivut
  • Etusivu  
  • Ajankohtaiset  
  • Hyvinvointi  
  • Verkko-Kerttu  
  • Seksuaalineuvoja  
  • Kirjeenvaihto  
  • Blogit  
  • Tietoa sivustosta  
Olet tässä:
 
  1. Etusivu
  2. Blogit
  3. Blogataan yhdessä
Blogit
  • Vinkit bloggaamiseen  

Blogataan yhdessä

Blogataan yhdessä on Vernerin lukijoiden yhteinen blogi.

Voit lähettää blogiin kirjoituksia ja kuvia sinulle tärkeistä aiheista. Voit kertoa blogissa kuulumisia, mielipiteitä tai antaa vinkkejä.

Lähetä kirjoitus ja kuvat sähköpostilla osoitteeseen verneri(at)kvl.fi.

Jos kuvissa on muita ihmisiä, pyydä heiltä lupa kuvien julkaisuun.

Vernerin työntekijä muokkaa kirjoituksia ja kuvia ennen julkaisua.

Blogataan yhdessä

Masi: Keilaamassa

2.5.2026

Pia: Kehotteita ja ajatusketjuja

Kun kysyy tekoälyltä kysymyksiä, kannattaa käyttää kehotteita ja pyytää ajatusketjuja. Kehotteet voivat olla esimerkiksi kysymyksiä tai käskyjä. Esimerkki kysymyksestä tekoälylle: […]

29.4.2026

Masi: Juoksuhaaste

Juoksuhaaste 9.5. kello 18-20 Malminkartanon harrastushalli, Helsinki. Ilmoittaudu: info(at)malary.fi

27.4.2026

Pia: Unelma-ammatteja

Minä olen aina ollut kiinnostunut eri ammateista. Mietinkin, mistä ammateista voisin haaveilla omalla kohdallani. Esimerkiksi: huoltoaseman myyjä eläintenhoitaja lääkäri (lapsuuden […]

25.4.2026

Pia: Sopeutumista, ei vika

Minä olen autistinen henkilö ja tykkään miettiä, miten autismi nähdään positiivisesti eli myönteisesti. Vaikka tekoäly saattaa tehdä virheitä, minusta se […]

13.4.2026

Satuliinia: Mukaan ystävätoimintaan

Yksinäisyys koskettaa useimpia meistä jossain elämänvaiheessa. Meistä jokainen tarvitsee toisen ihmisen seuraa. Yksikin myönteinen ihmissuhde voi katkaista yksinäisyyden kierteen. Suomen […]

8.4.2026

Pia: Voimavaroista

Olen autistinen henkilö ja olen kiinnostunut fysiikasta. Olen huomannut, että fysiikassa, sosiaalisissa suhteissa ja asioiden tekemisessä toimivat jotkin samat lähestymistavat: […]

1.4.2026

Masi: Maalaukseni

29.3.2026
  • ‹
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • ›
  • »
 
Siirry Vernerin yleispuolelle
  • Ota yhteyttä
  • Saavutettavuusseloste
  • Tietosuojaselosteet
Yhteistyössä<
Tilaa Uutiskirje
Siirry uutiskirjeen tilaukseen
Sosiaaliset mediamme
Instagram
Facebook