Blogataan yhdessä
Masi: Ystävät
Henkka: Hyvät oluet
Mä pidän oluesta. Niitä on paljon erilaisia. ltse pidän vehnäoluesta. Oluella on pitkä historia. Sitä on tehty jo 10 000 […]
Anna-Liisa: Minun lempijuomani
Minun lempisiiderimerkit ovat Upcider Fizz sekä Pirkan päärynä ja kuiva omena. Lempilonkeroni ovat karpalo, vadelma, ananas, kirpeä omena ja kultalonkero. […]
Juha: Muistokirjoitus Eila Roineesta
Näyttelijä Eila Roine syntyi 26. marraskuuta vuonna 1931 Turussa. Hänen vanhempansa olivat Eero Roine ja Sylvi Raunio. Hänen sisaruksiansa ovat […]
Daniil: Teneriffalla
Olen käynyt äidin kanssa Teneriffalla. Viimeksi vuonna 2025 marraskuussa. Vuonna 2024 meidän hotellimme oli Playa Delas American Record Hotel. Siellä […]
Anna-Liisa: Kaunotar ja hirviö -musikaali
Kävin 31.1.2026 lauantaina Tampereen työväenteatterissa katsomassa Kaunotar ja hirviö -musikaalin. Heräsin kello seitsemän aamulla ja pesin hampaat. Tein aamutoimet ja […]
Aleksi: Terveydestä asiaa
Omaan terveyteen voi vaikuttaa liikkumalla tarpeeksi. Jumppaaminen, kävely ja vähempi istuminen ovat hyviä keinoja. Käyn itse uimassa uimahallissa. Liikuntaharrastukset pitävät […]
Hanna: Keväisiä kuvia
Kuvat: Hanna Ronkainen