Blogataan yhdessä
Pia: Runojen kirjoittamisesta
Olen Pia. Olen autisti ja tykkään kirjoittaa runoja. Runot ovat mielestäni hyvä tapa ilmaista itseään ja omia ajatuksia lyhyessä muodossa. […]
Pia: Autismikirjo ja mittarit
Minä olen autisti ja olen sitä mieltä, että elämässä pitää olla erilaisia mittareita. Lentokoneen ohjaamossa on paljon erilaisia mittareita eri […]
Heidi: Videoblogi erityisaikuisen elämästä
Hei, olen Heidi. Vuonna 2020 olin muuttamassa tuettuun asumiseen ja etsin asiasta tietoa YouTubesta. Löysin hyvin vähän tietoa YouTubesta aiheeseen […]
Tuomas: Saksan opiskelu sujuu hyvin
Moi Mä oon Tuomas. Mulla on mennyt Saksan opiskelu hyvin ja mä oon oppinut tosi hyvin saksaa. Mutta en vielä […]
Lilja Kirsina Karoliina: Tein lasagnettea
Hei Minä olen Lilja Kirsina Karoliina ja olen 24 vuotias nainen. Tykkään tehdä helppoja perusruokia, kuten lasagnettea ja keitettyjä perunoita […]
Pia: Ajatuksia autismista
Minusta autismi on yksi vammaisuuden muoto. Autismissa on vaikeuksia toimia muiden kanssa ja viestiä asioista. Myös aistien kanssa voi olla […]
Pauliina ja Mira: Opiskelimme digitaitojen ohjaajiksi
Hei Olemme Pauliina ja Mira Oulusta. Osallistuimme Vertti-koulutukseen, jossa opiskelimme digitaitojen ohjaajiksi. Vertti on lyhenne vertaisverkkotukihenkilöstä. Vertti auttaa muita digiasioissa. […]
Jaakko: Kehitysvammaisten juhannusleirille!
Jee, mä pääsen kehitysvammaisten juhannusleirille, joka on 23.-27.6. Taas pääsee tekemään laavuretken. Siellä juodaan nokipannukahvit, syödään makkaraa ja paljon muuta. […]