Blogataan yhdessä

Soitan selloa ja kyselin tekoälyltä sellon maailmasta. Tekoäly antoi sellon maailmasta hyviä tiivistelmiä. Useat ajatukset olivat minulle jo tuttuja, joten […]

Jos sinulla on koulussa vaikeaa, saattaa olla kyse erilaisesta tavasta oppia. Saatat olla kokemuksellinen oppija. Kokemuksia ovat esimerkiksi mitä näet, […]

Olen autistinen henkilö ja tällä hetkellä erityisiä kiinnostuksiani ovat sellonsoitto ja fysiikka. Rakastin peruskoulussa fysiikkaa. Arvosana oli aina 10. Lopetin […]

Äitini käy silloin tällöin katsomassa mua. Käymme yhdessä ostoksilla. Ostamme mulle uudet kengät. Sitten käymme yhdessä syömässä. Itse tilaan pizzaa. […]

Tänään sain hyvää palautetta sellonsoitostani. Palaset ovat kohdillaan, mutta tarvitaan lisää treeniä siinä, että sello soisi enemmän värähtelemällä. Kauniimmin ja […]

Minulla on paljon Heinähattu ja Vilttitossu -sarjakuvia. Ne on mun lempi sarjakuvia. Niissä on kivoja kuvia. Mieluummin selaan kuvia kuin […]

New York on iso kaupunki, jossa on paljon ihmisiä kadulla. New Yorkissa on hyvä ravintola. New Yorkissa on isoja autoja. […]

Tykkään kuunnella musiikkia vapaa-ajalla. Käyn myös päivittäistavarakaupoilla sekä matkustelen paljon julkisilla, kuten raitiovaunulla, metrolla ja busseilla. Käyn joka päivä arkisin […]