Blogataan yhdessä

Vuodenvaihde oli kylmä. Erityisesti maanantai 5.1.2026. Silloin kävin kirjastossa. En kuitenkaan viitsinyt olla kirjastossa pitkään. Niinpä lähdin talvipuutarhaan. Siellä oli […]

Minun mielestäni koulumaailmassa tasa-arvo on pahasti pielessä. Meitä vammaisia syrjitään edelleen. Meitä ei ymmärretä. On vain 6 erityisammattioppilaitosta, kun tavallisia […]

Kävin hyvän ystäväni kanssa ensi-illassa katsomassa Wicked: For Good -elokuvan. Kun pääsin töistä, menin suoraan Itäkeskuksen elokuvateatterin penkille odottamaan minun […]

Minä tykkään alkoholijuomista. Lauantaisin nautin valkoviinistä. Yksi ehdottomista suosikeistani on Savia Viva Familia Organic Xarel-lo 2023. Se maksaa ainakin 12.50 […]

Kävin äidin ja isän kanssa Lapissa heinä-elokuun vaihteessa. Ensin ajoimme Viitasaaren kautta Kalojoelle, jossa kävimme isän kanssa ihastelemassa meren rantaa. […]

Olen onnekas, kun minulla on vammaisten sosiaalityöntekijä, joka ymmärtää tapani ajatella. Teen kaavioita ja ajatuskarttoja eri järjestelmistä. Ajattelen kuin insinööri […]

Minua kiinnostaa raha. Olen etsinyt rahasta tietoa YouTubesta sekä kysynyt tekoälyltä. Tässä muutamia vastauksia, joita löysin. Maailman merkittävimpiä valuuttoja ovat […]

On olemassa sanonta ”Kaikki tiet vievät Roomaan”. Se tarkoittaa, että kaikki tiet johtavat johonkin samaan lopputulokseen. Näin on käynyt kohdallani. […]