Blogataan yhdessä

Uusi päivä on draamasarja, jota seuraan. Pidän siinä erityisesti lauluista. Katson sitä joka viikko. Tulen sen katsomisesta iloiseksi. Kirjoittaja: Soila

Joulu lähestyy pikku hiljaa. Jouluvalot ilmestyvät valaisemaan pimeitä iltoja. Marketit antavat joululahjavinkkejä ja laittavat esille joulukalenterit ja joulusuklaat. Kirkoissa järjestetään […]

Minulla autistina ajatukset ovat usein epäjärjestyksessä. Ajattelu on kuin elokuvan teko. Ajatuksiin tarvitaan tavoite ja toiminnan jäsennys, kuten elokuva pitää […]

Minua kiinnostavat älykellot. Niitä on ollut 70-luvusta asti, mutta ne yleistyivät vasta 2010-luvulla. Nykyisin älykelloja saa esimerkiksi Prismasta. Minulla on […]

Tykkään Anna Abreun musiikista. Hän on suomalais-portugalilainen pop-laulaja. Olen kuunnellut Abreun kappaleita jo jonkin aikaa. Pidän esimerkiksi kappaleesta Valheista kaunein. […]

Napiirin sankarit 3 on suomalainen hauskuuselokuva vuodelta 2017. Mielestäni se on paras osa leffasarjassa. Leffassa pelataan suofutista ja päähenkilöt pelasivat […]

Cheek on tehnyt paljon hittejä. Suurin on Liekeissä. Se on julkaistu vuonna 2008. Cheekillä oli myös Profeetat-yhtye ja Herrasmiesliiga-niminen yhtye. […]

Oivalsin, että minulle autistina on tärkeä löytää eri tilanteisiin suhteellisuudentaju. Suhteellisuudentajulla tarkoitan esimerkiksi sitä, että pieni vastoinkäyminen ei saa minua […]