Soittelukaveri

Hei Etsin ystävää. Olen lähetystyössä. En polta, en juo alkoholia. Olisi kiva soitella. Vastaa sähköpostilla Ristolle: verneri@kvl.fi

Hei! Kaipaan ystävää, jonka kanssa voisi tehdä kaikkea kivaa. Asun Espoossa. Etsin ystävää pääkaupunkiseudulta. Vapaa-aikana käyn salilla ja elokuvissa. Vastaa […]

Haluaisin tutustua ihmisiin ja vaihtaa ajatuksia. Käyn salilla ja vesijumpassa. Vietän aikaa hevosten kanssa. Olen lähetystyöntekijä. En polta enkä käytä […]

Moi Etsin täältä Pohjois-Karjalasta sitä oikeaa elämänkumppania. Toivon, että kumppani on luotettava ja rehellinen ja tykkää myös kuunnella musiikkia ja […]

Hei Etsin ikäistäni noin 40-vuotiasta miestä ystäväksi ja juttuseuraksi. Minua kiinnostaa ulkoilu, lautapelit, kirpputorit, elokuvat ja erilaiset tapahtumat. Viikonloppuisin olisi […]

Olen Minna. Olen 37-vuotias nainen. Asun Lieksassa Pohjois-Karjalassa. En polta tupakkaa ja en juo alkoholia ollenkaan. Etsin 30-40-vuotiaita naisia ja […]

Moi Etsin luotettavaa ja rehellistä elämänkumppania itselleni täältä Pohjois-Karjalasta. Tykkään puhua rakkaudesta aika paljon. Voisin jutella kumppanin kanssa samoista asioista. […]

Hei Olen 38-vuotias mies ja etsin pitkäaikaista parisuhdetta. Asun Kangasalla, mutta kumppani hieman pidemmän matkan päästä ei haittaisi. Luonteeltani olen […]