Kerttu - Terveys
Leikkaukseen meno
Hei Olen menossa ensi viikolla rannekanavan leikkaukseen. Mitenhän saan ajan kulumaan saikulla, kun olen tottunut tekemään töitä? Tulee varmaan tylsää. […]
Kiitos Suomi
Kiitos Suomi ja suomalainen teho-osasto. Aika on lähteä kotiin Tukholmaan. Kokemus suomalainen sairaalakin ruotsalaiselle. Itse en muista mitään epilepsiakohtauksesta. Muistan […]
Mielenterveyden ongelmien tunnistaminen
Miksi kehitysvammaisten mielenterveysongelmat jäävät tunnistamatta? Vastaus Hei Mielenterveyden ongelmien tunnistaminen voi olla vaikeaa. Mielenterveyden ongelmat aiheuttavat eri ihmisillä erilaisia oireita. […]
Paha olo ja masentaa
Minä en enää jaksa odottaa, että mulle tulisi biseksuaalinen tyttö. Ei mistään tärppää. Mulla on muutekin paha olo ja masentaa […]
Epilepsia ja Tukholma
Minun äiti ei osaa suomea. Minun pitää lähteä kotiin Tukholmaan. Siellä katsotaan tarkemmin minun päätä. Minulla on eri henkilötunnus kuin […]
Epilepsiakohtaus ja säikähtäminen
Heissan Suomessa on kiva olla. Äiti sanoi, että oli paha kohtaus, kun kieli meni rikki ja avustajan käsi. Minun mielestäni […]
Ostopalvelu
Moi Mikä on ostopalvelu? Vastaus Moi Hyvinvointialueet järjestävät ihmisille erilaisia palveluita, kuten terveydenhoitoa. Joskus hyvinvointialueet järjestävät palveluita ostopalveluna. Silloin hyvinvointialue […]
Hampaan poisto
Hei Minulta poistettiin yksi hammas. Vastaus Hei Hyvä juttu, että asia on hoidettu! Minultakin on poistettu hammas.