Kerttu - Terveys

Voitko kirjoittaa, mitä oireita kuuluu esivaihdevuosiin? Voiko esivaihdevuodet vaikeuttaa kehitysvammaisuuden oireita niin, että ei osaa sitoutua mihinkään päivätoimintaryhmässä tai ei […]

Mistä näen oman veriryhmän? Vastaus Hei Omaa veriryhmää ei välttämättä näe mistään tiedoista. Veriryhmä selvitetään verikokeella. Henkilön veriryhmä on voitu […]

Hei Olen menossa ensi viikolla rannekanavan leikkaukseen. Mitenhän saan ajan kulumaan saikulla, kun olen tottunut tekemään töitä? Tulee varmaan tylsää. […]

Kiitos Suomi ja suomalainen teho-osasto. Aika on lähteä kotiin Tukholmaan. Kokemus suomalainen sairaalakin ruotsalaiselle. Itse en muista mitään epilepsiakohtauksesta. Muistan […]

Miksi kehitysvammaisten mielenterveysongelmat jäävät tunnistamatta? Vastaus Hei Mielenterveyden ongelmien tunnistaminen voi olla vaikeaa. Mielenterveyden ongelmat aiheuttavat eri ihmisillä erilaisia oireita. […]

Minä en enää jaksa odottaa, että mulle tulisi biseksuaalinen tyttö. Ei mistään tärppää. Mulla on muutekin paha olo ja masentaa […]

Minun äiti ei osaa suomea. Minun pitää lähteä kotiin Tukholmaan. Siellä katsotaan tarkemmin minun päätä. Minulla on eri henkilötunnus kuin […]

Heissan Suomessa on kiva olla. Äiti sanoi, että oli paha kohtaus, kun kieli meni rikki ja avustajan käsi. Minun mielestäni […]