Kuvia Hakalan tilalta

Tällä sivulla on kuvia Hakalan tilalta Orimattilasta. Pääset takaisin juttusivulle tämän sivun alalaidassa olevasta linkistä.

Kaunis hiekkatie johdattaa Hakalan tilalle Orimattilassa.

 

Hakalan tilalla on kauniita rakennuksia.

 

Puutarhassa kasvaa upeita auringonkukkia.

 

 

Värikkäät linnunpöntöt ovat hauska yksityiskohta puutarhassa.

Kaksi pupua ulkoaitauksessa.

 

Vuohien aitaus.

 

 

 

Hakalan tilalla on myös lampaita.

 

Alpakat ovat veikeitä otuksia.

 

 

 

Talon kukko Batman.

 

Jouko Latvaniemi rivitaloasuntonsa edustalla.

 

Pääset takaisin juttusivulle tästä linkistä (www.verneri.net/selko).

Kuvat: Mira Vihmo