Mitä jäi Riosta mieleen?

Rion kisat olivat minusta hyvät kisat alusta loppuun saakka. Mieleen jäi Suomen yksi pronssi nyrkkeilystä. Ja Suomen huonot esitykset, vaikka parhaansa he yrittivät tehdä. Täytyy muistaa, että urheilu suoristus on monen asian summa.

Muita muistoja Rion kisoista:

  • Usain Bolt ja sen Kolme kultaa ja vikat Olympia kisat.
  • Michael Phelps ehkä kaikkien aikojen parhaan umarin hienot kisat ja samalla myös vikat.
  • Ja tietysti uudet mm-ennätykset jäi mieleen.

 

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.