Tunnelmia jalkapallon MM-kisoista

Yllätyksiä on tapahtunut, kun hallitseva mestari Saksa tippui lohkovaiheessa pois. Joten saadaan uusi mestari näihin kisoihin.

Yllätävän paljon rangaistuspotkuja on myönnetty näissä kisoissa.

Argentiina melkein tippu pois, mutta viimehetken maali pelasti sen.

Englanti, Brasilija ja Belgia ovat vakutaneet näissä kisoissa.

Mun suosikki on Espanja. Silläkin meni jatkoon päässy jännäksi, mutta kuitenkin meni jatkoon.

Mun mielestä lohko vaihe on ollut jännä loppuun saakka. Vielä olisi muutama lohkopeli jäljellä tätä kirjoittaessa. Saa nähdä miten niissä käy.

Katsomossa on ollut iloinen meininki!

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.