Mielipide kellojen siirtämisestä talviaikaan

Mielestäni koko vuoden pitäisi olla vain yksi aika. Kesäaika pitäisi olla kesät ja talvet. Mitä mieltä te muut olette?

Kommentit

Kirjoittanut satu
18.10.2017 klo 12:24
Olen kanssasi samaa mieltä. Kelloja ei pitäisi siirtää. Kesäaika on parempi kuin talviaika. On kauheaa kun kohta taas siirretään kelloja talviaikaan ja illat tulevat pimeiksi vielä aikaisemmin.
Kirjoittanut Mimmiina
18.10.2017 klo 19:07
Mielummin niin päin, että talviaika koko ajan. Minä nautin pimeydestä.
Kirjoittanut Rami Pussinen
31.10.2017 klo 08:10
No minusta on ihan lunnollista, että kesällä on kesäaika ja talvella talviaika.
Kirjoittanut Mim miina
17.11.2017 klo 20:38
Minä vihaan valoisuutta . Mitä pimeämpää sitä enemmän nautin .
Kirjoittanut JONNA
28.11.2017 klo 13:35
Olen samaa mieltä ei pitäis siirtää
Kirjoittanut okkali
15.3.2018 klo 17:43
Niinpä. Olisi vaan kesäaika koko vuoden!

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.