Sanna kirjoittaa: Parasta olisi jatkaa kellojen siirtämistä

Minusta on parasta, että jatketaan kellojen siirtämistä. Olen sitä mieltä, koska keväällä ja syksyllä täytyy olla valoisia iltoja. Mutta talvella ei saa olla aamuisin liian pimeää liian myöhään. Siksi talvella talviaika ja kesällä kesäaika.

Kommentit

Kirjoittanut Rami Pussinen
30.10.2018 klo 18:14
Minä taas olen sitä mieltä, että kesäajasta voisi tulla pysyvä. Tosin silloin talviaamuista tulee entistä hämärämpiä. Saa nähdä mihin Suomi päätyy. Asiasta pitäisi olla kansanäänestys.
Kirjoittanut
31.10.2018 klo 18:06
minun mielestääni pit erik
Kirjoittanut mira
1.11.2018 klo 08:31
Hei Erik! Sinulla jäi kommentti kesken. Haluaisitko jatkaa sitä? t. Mira Verneri.net
Kirjoittanut Mies 37v
1.11.2018 klo 20:56
Minun mielestäni kellojen siirto kannattaisi jo lopettaa tähän kun kellot siirrettiin talviaikaan. Ainakin minulla menee vuorokausirytmi aina täysin sekaisin kun alkaa kesäaika tai talviaika. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönäkin nukahdin vasta puoli neljältä, en jaksanut herätä ajoissa ja minut haukuttiin todella rajusti, kun en ollut toimintakeskuksessa ajoissa.
Kirjoittanut joo
1.11.2018 klo 20:57
on ihan hyvä juttu
Kirjoittanut J-P
20.11.2018 klo 10:55
Sitähän on nyt väännetty, että jääkö se pysyväksi vai ei. Olen sitä mieltä, että luovuttais siitä kellojen vääntelystä kokonaan. Se nimittäin sekottaa ihmisiä. Vuorokausirytmi menee sekaisin.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.