Hei, olen Minka Lehestö

Olen 40-vuotias nuori aikuinnen nainen. Asun Lahden Tonttilassa kaksiossa mieheni kanssa. Olin 16 vuotta Päijät-Hämeen tekstiilihuollossa töissä. Pussittelin sukkia ja ppesukintaita ja mankelilla kävin välillä avustamassa.

Tänne Kehitysvammaliittooon päädyin erään ohjaajan ehdotuksesta. Täytyin Paikka-auki -hakemuksen ja pääsin haastatteluun. Haastattelu oli jännittävä ja uusi kokemus. Työhaastattelussa olen ollut viimeksi kun menin pesulaan töihin.

Olen iloinen, positiivinen. Opin asioita aika nopeati, riippuu tietysti aiheesta. Olen myös tunnollinen, hauska ja humoristinen.

Odotan tältä vuodelta Kehitysvammaliitossa uusia kokemuksia ja uusia kasvoja.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.