Hei pitkästä aikaa!

Hei. Nyt on kulunut pitkä aika kun viimeksi olen kirjoittanut. Alku vuosi on ollut aika kiireistä aikaa. Valmistuin joulukuun 21. päivä kodinhuoltajaksi ja työpaikan sain Joenhelmen asumisyksiköstä. Aloitan työt helmikuussa.

Olen nyt hullaantunut Muumi neuleisiin ja niistä lisää myöhemmin. Uuden kirjan lukemista aloitin eilen. Kirjan nimi on Minä Ozzy. Hyvää kevään odotusta kaikille, rakkaudella Piia.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.