Muistakaa antaa rakkautta toisillenne

Minä olin tänään Kurjenrahkassa kansallispuistossa. Tänään oli erittäin kaunis ilma ja oli hyvä ajokeli. Sitten siellä grillattiin makkaraa ja juotiin kahvia.

Sitten on täällä ollut tänä vuonna kummallinen talvi ja kevään alku. Minulla on aina lämmin vaikka ulkona on aika viileää.

Muistakaa auttaa toisianne ja olette ihmisiä. Muistakaa antaa rakkautta toisillenne.

Muistakaa että ette kättele toisianne laisinkaan.

Muistakaa, älkää menkö toistenne luokse ja muistakaa pestä hyvin kädet ja käyttäkää käsidesiä. Että ette saa tätä koronavirusta.

Toivon terveyttä ja hyvinvointia!

Kommentit

Kirjoittanut Maria
25.3.2020 klo 11:10
Olet aivan oikeassa! Nyt on tärkeää pitää huoli läheisestään, vaikka tätä ei voisikaan kasvotusten tavata. Terveyttä ja hyvinvointia sinullekin!
Kirjoittanut
24.4.2020 klo 10:20
Komea Petri. Hyvä kirjoitus. T: Juuso, vanha asuintoverisi.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.