Tervetuloa lukemaan blogiani

Olen Sari Mäkelä. Asun Eurajoella.

Tykkään tehdä käsitöitä, rakentaa palapelejä, kuunnella musiikkia, katsella elokuvia, lukea kirjoja ja harrastaa liikuntaa.

Kirjoitan blogissani käsitöistä, koulunkäynnistä, matkustelusta, ihmissuhteista, liikunnasta, elokuvista ja kirjoista.

Nämä asiat ovat lähellä minun sydäntäni ja saavat minut hyvälle tuulelle.

Toivon, että kommentoit kirjoituksiani.

Kommentit

Kirjoittanut Sami
12.10.2020 klo 10:30
Todella tärkeitä asioita. Ilman niitä olisi tylsä elämä.
Kirjoittanut Uimari tyttö
17.10.2020 klo 11:02
Missä oot matkustanut? Mä oon ollut monessa eri maassa. Myös uintikisoissa ulkomailla. Harrastan myös ratsastusta ja lukemista.
Kirjoittanut Tanja
14.1.2021 klo 15:21
Minakin olen ollut ulkomailla. Eniten Israelissa. Rakastan sitä maata.
Kirjoittanut Emmi
23.9.2023 klo 11:37
Hienoa Sari

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.