Hei, olen Karoliina Olkkonen

Hei! Olen Karoliina Olkkonen. Minut palkattiin Kehitysvammaliittoon koulutusassistentiksi Paikka Auki II -hankkeeseen. Aloitin työt lokakuussa. Saan tässä kuussa itselleni myös työparin.

Olen koulutukseltani kodinhuoltaja. Valmistuin Helsingin Diakoniaopistosta vuonna 2015. Olen työskennellyt muun mmuassa siivous- ja keittiöalalla.

Vapaa-ajalla näen ystäviä ja toimin vapaaehtoisena nuorten toimintakeskus Hapessa sankarikaverina. Siellä opastan uusia nuoria ja otan mukaan toimintaan.

Tässä blogissa kirjoitan työstä Kehitysvammaliitossa yhdessä työparini kanssa. Hän kirjoittaa oman esittelynsä myöhemmin, kun on aloittanu tehtävässä. Kirjoitan myös niistä ajatuksista, mitä uuden oppiminen minussa herättää. Ja niitä on paljon!

Kommentit

Kirjoittanut Leena
12.11.2018 klo 19:26
Kiva kun olet saanut työpaikan. Millaisia töitä olet jo ehtinyt tehdä? Missä olet oppinut käyttämään tietokonetta?
Kirjoittanut Karoliina
13.11.2018 klo 09:48
Hei Leena olen ehtinyt opiskelemaan ykon vammaissopimusta. Tämän sopimuksen tiimoilta kirjannut omia näkökulmia asioista jotka koen tärkeäksi käynnyt muutamissa seminaareissa jotka ovat olleet mielenkiintoisia :)
Kirjoittanut mie
15.11.2018 klo 07:40
miekin olin opissa, jo ennen kuin ostin tietokoneen. Runot on mieluista esittää, sanoja kun vaan voi naputtaa. Tutkia uusia juttuja, siitäkin saa oppia.
Kirjoittanut Karoliina
15.11.2018 klo 09:59
Hei Mie minullakin kesti m viikko-kaksi ennen kuin sain koneen silloin kirjasin vihkoon.
Kirjoittanut Miguel
18.6.2020 klo 22:29
Tietysti ja osaat suoraan sanoa vahvasti, kannustat kehitysvammaisia rakkaudella, vastustat joitakin negatiivisia asioita ja kehität enemmän positiivisia, helppoja ja mahdollisuuksia niille.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.