Minka kirjoittaa: Vappuna kaikki bailaa

Kevät tuli lumi suli puro sanoi puli puli.

Vappu saa ihmiset sekoamaan ainakin mut.

Siitä alkaa kesä ja kestää juhannukseen, jolloin taas alkaa mun mielestä syksy.

Töissä on tänään vappulounas nyyttäri meiningillä. Syödään yhdessä ja sitten taitaa olla vielä munkkeja ja simaa.

Mulla on sellanen sininen tukka, jonka laitan päähäni hienojen lohikäärme housujen kanssa. Se on mun jokavuotinen asuste.

Huomenna meillä on Lahdessa varmaan jotkut bileet.

Hassua kun on jo lehdetkin puissa, vaikka on huhtikuu ja viime vappuna satoi räntää niin, että koko maa oli valkonen. Ajattelin silloin, että jo on ilmasto muuttunut tosi paljon.

Joka vappu on ollut kylmää ja sateista en kyllä muista kauheen monta, että olisi ollut lämpimiä vappuja. Oli sää mikä tahansa torilla on aina porukkaa se kyllä vetää ihmisiä. Lahden torilla on vappuaatto iltanakin myyntikojuja myöhään yöhön ja ihmisiä riittää.

Mukavaa ja rauhallista vappua kaikille Vernerin lukijoille!

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.