Minka kirjoittaa: Viimeinen Kehonäytelmäesitys

Mä olen ollut mukana Aspan Voimaa seksuaalisuudesta hankkeen teatteriryhmässä. Meitä on ryhmässä kuusi osallistujaa. Harjoitukset ovat olleet viime syksystä alkaen kerran viikossa Lahden Validiassa.

Kehonäytelmää tehtiin yhdessä. Suunniteltiin roolihahmot ja mietittiin minkälaisia ne ovat. Sitten kehiteltiin sellainen tosi tv-kilpailu nimeltä Atlas kehon kartasto, jossa oli erilaisia tehtäviä. Vuorosanoja ei oikeastaan ollut ja jos oli, sai itse keksiä mitä sanoo.

Mä sain pääroolin juontajana ja sain lukea korteista tehtävät. Tietysti opettelin osani ulkoa. Mietin, miten ajon lukea minkäkin kohdan ja kuinka, eli osa ulkoa ja osa korteista.

Meillä on ollut paljon esityksiä Helsingissä ja Lahdessa. Viimeinen esitys oli Helsingin Ruskeasuon koulussa.

Tää on ollut tosi kivaa ja kun on jo ennestäänkin teatteritaustaa ja ohjaajakin oli niin mielettömän ihana, että voisin tehdä lisääkin sen kanssa.

Olikin vähän puhetta, että jos syksyllä alotettais joku uusi juttu. Mua ainakin kiinnostaa.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.