Helppo smoothie

Tarvitset nämä aineet:

  • 1 banaani
  • 2 desilitraa jäisiä mustikoita tai puolukoita
  • 2 desilitraa maitoa
  • 1 ruokalusikallinen sokeria

Näin valmistat smoothien:

Kuori ja pilko banaani.

Laita banaani tehosekoittimeen. Voit käyttää myös sauvasekoitinta.

Lisää marjat, maito ja sokeri.

Sekoita sileäksi.

Kommentit

Kukaan ei ole vielä kommentoinut kirjoitusta.

Kommentoi

Jos haluat kertoa mielipiteesi kirjoituksesta, kirjoita se kommentti-kenttään ja paina lähetä-nappia.

Kommenttisi julkaistaan tarkistuksen jälkeen.