Jauhelihakasvispihvit
Aineet
- 1 purkki tomaattikastiketta
- 1 kiinankaali
- 1 sipuli
- 1 porkkana
- 600 grammaa jauhelihaa
- 1 pussi juustoraastetta
- puolikas teelusikka suolaa
- ripaus currymaustetta
- ripaus paprikamaustetta
- ripaus yrttiseosta
- ripaus mustapippuria
Näin valmistat pihvit
Pilko kiinankaali, porkkana ja sipuli pieniksi paloiksi.
Laita paistinpannulle öljyä ja kiinankaalin, porkkanan sekä sipulin palat. Paista.
Sekoita paistetut kasvikset jauhelihan kanssa. Laita sekaan mausteet. Muotoile seoksesta pihvejä.
Paista pihvejä pannulla molemmilta puolilta 2 minuuttia.
Laita pihvit vuokaan. Kaada päälle tomaattikastike. Ripottele päälle juustoraaste.
Paista uunissa 180 asteessa 30 minuuttia.